Onzin!, sorry dat ik het zo formuleer. Het is een top horloge met een goede uitstraling en vormgeving mijn inziens. Een serieuze overweging waard?
Uiteraard is de beslissing aan jou.
Ik zeg niet dat de Oris een minder horloge is😉helemáál niet zelfs. Mijn voorkeur gaat echter meer naar de andere 2. Thats all
16.5cm pols?
Dan denk ik dat de BB te hoog is.
Klopt inderdaad 16,5 pols. Kwestie van passen, maar ik ben bang dat het te groot is inderdaad. Jammer toch dat bepaalde horloges afvallen omdat de pols te klein is🤔
BB is (te) hoog en de SMPc viel mij in het echt tegen… Niet dat je er wat aan hebt, maar ik was een beetje teleurgesteld in de SMPc.
Waarom precies? Wat viel je tegen?
Dat is net zoiets als een niet-WIS je hobby proberen uit te leggen, dat gaat niet.
De kans dat mijn verwachtingen te hoog waren, is erg groot. Ik probeer een feitelijke onderbouwing te tikken, maar is lastig.
De band kan ik lastig doorheen kijken, dat is nogal een rupsband, te grof voor mij.
Ik vond het horloge te ‘klinisch’, te glimmend. Het had voor mij niet de X-factor.
Tip uit een andere hoek; plaats hier op HF een zoekertje voor een vintage Datejust. Laat leden meekijken met je aanbiedingen zodat je weet wat je in huis haalt.
Lid worden van een sportschool en flink trainen
Sorry, flauw grapje van me.
Geloof dat ik dat herken. Vond het puur obv looks niet de premium uitstraling hebben waaraan je denkt bij Omega en haar prijzen. De Tudor HBB had die uitstraling IMO wel maar die lijkt me inderdaad groot voor een 16.5 cm pols.
Dat ben ik al héél erg lang😉maar zet ook geen zoden aan de dijk
Ik weet, het is het gevoel vaak wat de doorslag geeft. Wat betreft jouw suggestie voor de DJ, geen gek idee. Alleen een DJ en een smpc liggen qua horloge mijlenver van elkaar vandaan. Stof tot nadenken😉
Vorig jaar rond deze tijd opende ik een soortgelijk topic. SMPc was de torenhoge favoriet. Uiteindelijk kocht ik een andere motor.
Later dat jaar scoorde ik een DJ van het forum. Beste horloge ooit… En ook ik heb 16.5 polsen en een Damasko…
Breitiling verkocht, potje weer iets gevuld. Ben je er al uit?
Breitling en de Sinn verkocht inmiddels!
Lichte twijfel bij zowel de smpc als de BB. Twijfel bij de smpc over de band qua fijnafstelling en qua “bling” en de BB vanwege de dikte.
Lastige inderdaad… Binnenkort maar gaan passen dus.
Wat kost die sluiting?
Die prijs was een vergissing van de juwelier en ligt hoger.
Heb er ooit naar geïnformeerd.