Wat te doen met 30 miljoen?

Dit jaar exact 00:00. Is dat dan 2016 of 2017?

Eerst een ander huis kopen, een mooie vakantie boeken, dan goed nadenken wat ik in het dagelijks leven ga doen…

Oh ja en heel snel een 12 jr oude Porsche 911 kopen met een Walibi en Efteling sticker op de achterruit.

1 like

Ik wil maar wat graag de belasting betalen als ik de rest mag houden.

Dan zou ik voor een 964 gaan.

7 likes

En dan alleen nog je rijbewijs effe halen :joy:

Dus het eerste dat je gaat doen als je 30 miljoen wint, is scheiden?

1 like

Halen?..:innocent:

1 like

Onmiddellijk een onafhankelijk financieel adviseur inschakelen.
Want die poet moet zo snel mogelijk het land uit :wink:

2 likes

Zolang jij in NL blijft wonen maakt dat geen reet uit.

Tuurlijk wel, vermogensbelasting

Jij bent toch gewoon een inwoner van NL ? dan maakt het echt niet uit waar je geld woont hoor betalen zal je kreng…:smile:

Edit
Van de Belastingsite.

Vermogen in een ander land
Lees voor
Hebt u vermogen in een ander land? Dan moet u dit vermogen bij uw bezittingen meetellen. Over uw buitenlandse vermogen betaalt u dezelfde belasting als over uw vermogen in Nederland.

Helaaaaaaass…:smile:

2 likes

Er zijn vast wel wat trucjes.
Maar goed, bij de FIOD sta je dan al lang op een lijst.
Gelukkig heb ik geen lot gekocht :laughing:

Gewoon meeverhuizen en uitschrijven…op naar Monaco ofzo…opgelost

Muaah, op die apenrots heb je het snel gehad hoor.
Maar okay, het kan een goede uitvalsbasis zijn :wink:

Rolex clown + ongetwijfeld nog wat ander spul, bmw m4, tuin laten aanpakken, vakantie(s), grote tv, iets minder werken…en zo zijn er nog zat andere dingen die ik kan bedenken…

Psies.

1 like

Voor de helft vastgoed kopen, dan één kwart in allerlei fondsen proppen, en het laatste kwart gewoon in liquide middelen houden. En dan van wat er aan huur binnenkomt van het vastgoed elke maand een mooi horloge kopen, voor de rest van je leven…

:wink:

3 likes

30 miljoen? … hmmm… een horloge merk kopen. En er echt iets moois van maken. .zonder geschiedenis …maar met een mooie toekomst…de rest…want er blijft zat over, investeren in machines. .en bedrijfspand…en. .mwah…een heuer monaco.

1 like

Dat is op dit moment een hele slechte investering als ik zo eens naar die branche kijk.
Neem Piaget,Vacheron,Breitling Vulcain,M.L R.W als voorbeeld.

Of gaat het de zoveelste microbrand worden?

Nee hoor, ze trekken vast gewoon weer t nr v n lot wat niet verkocht Is :wink: