Er zullen vast meer mensen zijn die, net als ik, loten hebben voor de oudejaars loterij.
Ik ben natuurlijk al grootse plannen aan het maken wat ik met 30 miljoen ga doen.
Ik denk dat ik een fooitje zal reserveren voor een nieuw horloge. Een Linde Werdelin lijkt me wel wat.
Ik zou een kickstart beginnen met een nieuw model automaat horloge
die dan na 5 jaar een servicebeurt nodig hebben, ook bij kleine reparaties
en daar vraag ik dan €380,-voor.
en dan verdubbel ik die 30 miljoen
30 miljoen!? Wow, ik heb al een lot liggen.
De helft ben ik sowieso kwijt, die gaat maar mijn ega! Vervolgens blijft het behelpen natuurlijk
Ik zou direct aanschaffen:
nomos metro 38 datum
omega speedmaster professional
christopher ward c8 power reserve chronometer
tag heuer carrera 2447D (ik kijk nu naar de re-edition, maar met 15 mio ga ik natuurlijk voor het origineel)
Dan houd ik nog zat over om naar een totaal andere prijscategorie horloges te kijken! Daar ben ik nu niet echt bekend mee, ik probeer nu toch een beetje te kijken naar horloges die bereikbaar voor me zijn.
Ik ben dit jaar wel met wiskundige precisie te werk gegaan met het aanschaffen van loten.
Bij een loterij kun je winnen of verliezen. De kans om te winnen is dus 50%.
Om de optimale winkans te krijgen zou je dus met 2 loten 2x50=100% kans moeten hebben om te winnen.
Om eventuele onvoorziene omstandigheden te kunnen controleren, heb ik dit jaar maar liefst 3 loten aangeschaft. Met 150% winkans kan de hoofdprijs me niet meer ontgaan.