Wat te doen met 30 miljoen?

Er zullen vast meer mensen zijn die, net als ik, loten hebben voor de oudejaars loterij.
Ik ben natuurlijk al grootse plannen aan het maken wat ik met 30 miljoen ga doen.
Ik denk dat ik een fooitje zal reserveren voor een nieuw horloge. Een Linde Werdelin lijkt me wel wat.

4 likes

Ssshhtt, minder mensen is meer kans!

2 likes

Ik zou een kickstart beginnen met een nieuw model automaat horloge
die dan na 5 jaar een servicebeurt nodig hebben, ook bij kleine reparaties
en daar vraag ik dan €380,-voor.
en dan verdubbel ik die 30 miljoen :sunglasses:

4 likes

Geen sub hommage? Die gaan goed.

Dan geef ik ieder lid die dit bericht liked, een horloge naar keuze t.w.v. € 500,-

:sunglasses:

87 likes

Met 30 miljoen wil ik wel instappen als early bird.

1 like

Haha, toch maar een like, onder het mom van je weet het maar nooit!

3 likes

MB&F kopen, Nautilus kopen, VC Overseas prep chrono kopen. Verder kijk ik nog. Dan heb ik ruim 29.5 miljoen over…

30 miljoen!? Wow, ik heb al een lot liggen.
De helft ben ik sowieso kwijt, die gaat maar mijn ega! Vervolgens blijft het behelpen natuurlijk :wink:

Ik zou direct aanschaffen:

• nomos metro 38 datum
  • omega speedmaster professional
  • christopher ward c8 power reserve chronometer
  • tag heuer carrera 2447D (ik kijk nu naar de re-edition, maar met 15 mio ga ik natuurlijk voor het origineel)

Dan houd ik nog zat over om naar een totaal andere prijscategorie horloges te kijken! Daar ben ik nu niet echt bekend mee, ik probeer nu toch een beetje te kijken naar horloges die bereikbaar voor me zijn.

Haha, mooi!
Likes verzamelen.

Als ik 30 miljoen win, dan kan het er wel van af toch? :wink:

Eens. Als ik 30 mio win, krijg jij een 500e horloge van mij!

2 likes

Een paar mooie klokjes, een SUV en een sportwagen en een mooi huis. Van de rest goed en mooi gaan leven.

Ik ben dit jaar wel met wiskundige precisie te werk gegaan met het aanschaffen van loten.

Bij een loterij kun je winnen of verliezen. De kans om te winnen is dus 50%.
Om de optimale winkans te krijgen zou je dus met 2 loten 2x50=100% kans moeten hebben om te winnen.
Om eventuele onvoorziene omstandigheden te kunnen controleren, heb ik dit jaar maar liefst 3 loten aangeschaft. Met 150% winkans kan de hoofdprijs me niet meer ontgaan.:confused:

29 likes

Kom je van terug als je 12655 likes krijgt en iedereen 500 eu moet uitkeren!

2 likes

ach nog 24 miljoen over :joy_cat:

Ik zou denk ik zelf zo veel vintage Seiko’s verzamelen dat ik een heel museum er mee zou kunnen vullen :smirk_cat:

Gaat nog een zooi belasting vanaf (al zeggen ze dat het belastingvrij is = kansspelbelasting)

het eerste jaar …

Reken maar op box3

Yep, de trekking is voor 12uur en dan mag je voor een heel jaar gaan betalen.
Raar maar waar.