Wat te doen met een budget van max. € 1.000,-

Er zijn al vele topics voorbij gekomen met tip en adviezen over mogelijke aankopen. Altijd natuurlijk zoveel mogelijk rekening houdend met wensen en (financiële)mogelijkheden van degene die het topic start.

Nu vraag ik mij af, wat zouden jullie kopen voor een budget van max € 1.000,-?

Spelregels? Anders dan een hard budget van max €1.000,- zijn er geen regels. Dus de simpele vraag, wie koopt wat voor dit bedrag?

Ik zal aftrappen met de Hamilton Jazzmaster Thinline Automatic

3 likes

Doorsparen voor een rolex natuurlijk.

Zelf zou ik een tweedehandsje uit de SPB14X-familie halen.

11 likes

En de rest in de tuk steken

4 likes

een Aquaracer WAY2113 :wink:

“met wat mazzel 2nd-hand”

14 likes

Bij 1 horloge dan met veel plezier een jong gebruikte Sinn 556i plus extra lederen band

8 likes

Ook een Sinn, maar dan wel de 556a voor een mooie toolwatch look ipv semi dress

6 likes

Nieuw? Longines Hydroconquest. Met wat korting moet zelfs de automaat lukken onder 1K.

Maar er is zoveel leuks voor dat geld.

6 likes

Ik zou voor deze gaan denk ik.

En anders deze als ik hem zou kunnen vinden.

12 likes

Tja, deze is voor mij nu heel makkelijk. Ik heb net voor dezelfde vraag gestaan en deze is het geworden:

Draagbaar, vintage vibe en ik vind hem erg mooi. Erg mooi! :heart_eyes:

Oh enne ik heb er nog eentje net binnen dat budget, de Marathon TSAR die mij ook een lekker gevoel geeft. Tweedehands hou je geld over!

Je ziet, … ik vind het eigenlijk best wel leuk dingen te dragen die je niet op iedere straathoek tegenkomt. :sunglasses:

PS topictitel even aangevuld, is zo iets duidelijker vermoed ik.

5 likes

13 likes

Het is niet voor niets dat je die Marathon niet op iedere straathoek tegenkomt :wink:. Moet echt wel je smaak zijn :slightly_smiling_face:. Die Squale vind ik dan wel weer erg mooi!

1 like

Zeker. Geldt voor alle voorbeelden die voorbij komen. Is leuk! Ieder zijn eigen smaak, anders zouden we allemaal hetzelfde kopen en zou HF ontzettend saai zijn … :wink:

Gaaf hè! Ben er ook heel blij mee.

1 like

Als er op dit eigenste moment 1000 euro uit de lucht zou vallen dan koos ik voor pakweg de helft van dat bedrag een Second Hour Mandala in zalm of pastelleriglichtblauw. Tot 1000 euro is er echt niks nieuws wat ik lolliger vind, daarom zou ik de rest van het bedrag naar m´n beleggingsrekening verschuiven.

9 likes

mido multifort gmt?

3 likes

Voor 1000,-…zou ik op jacht gaan naar een Mühle Glashütte 29er zeigerdatum. Met een beetje zoeken is wel onder de 1000,- te vinden vermoed ik.

8 likes

Of nog twee maandjes wachten en voor €1200 deze verwelkomen

8 likes

Summer is coming…

3 likes

8 likes

In de categorie ‘zelf gekocht’:

In de categorie ‘vind ik interessant’:

12 likes

Of

En de rest in de pocket houden of nog een leuke retro Timex bij halen.

6 likes