Wat te doen met een budget van max. € 1.000,-

50 euro proberen af te pingelen…

En dan deze!

3 likes

nomos-club-38-campus-absolute_gray

Wat maakt 200 euro extra nou uit xd

4 likes

Of deze, als hij ergens te koop is…

3 likes

Een van deze twee:
Tweedehands:


Nieuw:

4 likes

Ah, duizend Eurietjes?
Nou, deze dan.

Presage Sharp Edge
En nog een tientje over voor twee lekkere coffee-to-go! :smiley:

7 likes

Niet liever op een terras? Al shinend met je nieuwe horloge genieten van lekkere koffie…

Brrr! Net nog even buiten geweest, maar 't is helaas nog niet echt terrassenweer en het weekend wordt 't nog minder… :grimacing:

2 likes
3 likes

Geen spelregels. Oke.

Ik zou een heleboel vintage Seiko’s kopen dan. Voor 1000 euro kan je al een hele mooie verzameling aanlegge. :+1: Koop je zo een stuk of 5 a 10 leuke verschillende horloges van goeie kwaliteit voor.

4 likes


Deze moet je wel kunnen kopen voor €1000,-

4 likes

Kun je alle kanten mee op. :point_down:

6 likes

Koop een full set, three strap TAG Heuer Bundesliga en 20 aandelen Royal Dutch Shell.

Thank me later…

1 like

Longines Conquest VHP

+/- 5 sec pj afwijking, eeuwigdurende kalender, power save mode en nog een paar features.

2 likes

De Squale is vertrokken en de Archimede is er niet gekomen. Mijn suggestie is een Christopher Ward C63!

4 likes

Zouden jullie voor <1000 een Tag Heuer aquaracer van de horlogemakers op catawiki aandurven?

of is het kopen van een horloge op veilingssites als catawiki vragen om problemen?

Het betreft overigens:

Of

Check de reviews van die gasten.

https://www.catawiki.com/fulfilment/seller/524791/feedback

Daar kan weinig mis mee gaan zou mijn inschatting zijn. Wellicht kun je ook direct zaken doen met ze ipv via de veiling?

Squale 1521….nu paar dagen om de pols en :ok_hand:t2::ok_hand:t2:

4 likes

Eens. :sunglasses:

Horlogemeester=prima. Grijze dealer, doorgaans fotos wwaarheidsgetrouw Houdt rekening met 10% extra

Ik durf geen antwoord te geven … :wink: