Gezien jullie goede smaak wil ik jullie vragen mij te helpen een knoop door te hakken.
Ik ben nu al een tijdje het internet aan het afstruinen naar goede Hornback straps.
Hierbij heb ik goed op prijs-kwaliteit gelet en ben ik uitgekomen bij de straps van Ted-Su.
Ik heb het volgende horloge:
Nou zit ik te twijfelen tussen twee van de kleuren die Ted-Su te bieden heeft.
Mustard of Forest, beidde met zwarte stitch 26mm straight en een PVD Buckle.
Welke strap zouden jullie nemen?
Bij voorbaat dank! Eventuele andere input qua kleuren is meer dan welkom, het is namelijk best een grote uitgave dus ik zou graag zoveel mogelijk input hebben :)-D
Die Forest zou op zichzelf mijn voorkeur hebben omdat deze wat spannender is maar heb geen idee hoe deze in de praktijk combineerd met een zwarte kast dus denk dat ik uiteindelijk voor de veiligere Mustard zou gaan.
De PVD buckle en de zwarte stitch zorgen er alvoor dat het geheel meer een eenheid word, ik denk dat het mooi zou staan maargoed het blijft lastig. Aan de ene kant twijfel ik of het groene wel mooi zal uitvallen en aan de andere kant ben ik bang dat de mustard teveel een soort laffe kleur bruin wordt.
Als het, zoals jij zegt , best een grote uitgave
is , zou ik lekker de originele band eraan laten.
Vind het allemaal wat Crocodile Dundee-achtig, en
totaal niet bij het horloge passen op 1 of andere
manier…
Maar succes.
Ik denk dat je gelijk hebt. Zo’n chunky band aan jouw Black Seal is niet de oplossing. Ik zou hooguit eens een zwart roggenleren bandje proberen, subtiel en toch anders.
Wat kleur betreft zou ik op safe spelen als je tussen deze twee wil kiezen: mustard.
Maar ik ben het wel eens met de andere posters, ik vind het net iets te, daarnaast vind ik ze echt ontzettend duur…maar alle hobby’s kosten nu eenmaal geld