Lekker dromen over een Platona…zzzzZZZzzzz
Af , en op het nachtkastje op zijn eigen kussentje .
En de andere ochtend loopt die nog gewoon hoor
Je bedoelt de Seiko swing?
Ik doe hem altijd af. Ik slaap naast een muur met spachtelputz en ik wil weleens m’n dromen uitbeelden terwijl ik slaap. Dus het zou dan zomaar voor kunnen komen dat ik wakker wordt en er een stuk af is. Ik heb 70 uur gangreserve, dus hij blijft prima doorlopen.
24/7 een horloge om
Mijn nachtkastje ontleent het bestaansrecht aan het ondersteunen van 3 dingen, mijn laptop, een paar boeken (de rest ligt er onder/naast) en de plek waar ik m’n horloge neerleg als ik ga slapen.
Ik hou hem altijd om.
Alleen de Grand Seiko niet, die heeft een leren band. Op een of andere manier vind ik dat niet okay
Ik hou meestal 1 aan. De rest niet. Beetje lullig met meerdere horloges aan slapen. Mevrouw stifstaf begon ook te klagen dat ik wel t noorderlicht leek met al die luminova
Die Seiko swinger is uiteraard voor eigen interpretatie vatbaar, jouw feestje Wil je het goed doen adviseer ik wel geheel in stijl dan met het nodige tentakel geweld en gekreun
Altijd links he, rechts is de muis arm
's-Nachts draag ik geen horloge. Dat gaat misschien wel komen met de smartwatch die mijn slaap moet gaan meten
Af !
Gewoon niet slapen.
Je weet wel wat de Seiko swing is?
Ik doe mijn horloge af voordat ik ga slapen en slaap dus vervolgens zonder horloge.
Als kind gebeurde het nog wel eens dat ik aan het slaapwandelen ging, maar volgens mij nog nooit een horloge afgedaan tijdens het slapen…
Bijzonder hoor…
Zo horloge loopt nog.
Lekker af doen dat ding man.
Neem aan dat je een klok op je slaapkamer hebt?