Wie ruimt dat ding dan in?
Ho ho 52
Dan je profiel aanpassen.
Ik hoop niet dat het zo ernstig gesteld is op die leeftijd
Hahah nee ben zeer actief. Ook qua sporten. Dus dat valt wel mee.
Is de enige reden dat je hem om zou willen houden, om hem lopend te houden? Beweeg jij zo veel in je slaap?
Ik denk dat even opwinden voor het slapen gaan, beter werkt.
Ja zal het vanavond testen. Morgenochtend een update
Spannend. Ik denk dat ik nou vanavond niet kan slapen
Hahhaha dat denk ik wel
Draag nooit een horloge snachts
Zorgen dat de hond je kamer niet in kan komen is mijn advies.
Anderzijds ā¦wel goed voor de gangreserveā¦
Hmmm ik heb alleen een kat.
Niks mis met een poes in bed
Dat beurtje is meestal voor het slapen. Maar on topic, altijd horloge af. Mijn vrouw daarentegen heeft zoān smartwatch apparaat en deze altijd om.
Ja hier ook. Als ik haar ervoor wakker moet maken, kan ik het (zelf) schudden.
Uhm, als ik em af doe, kan ie mn slaapritme niet meten
Ik heb al jaren n slaaphorloge om. Tot n paar maanden terug was dat n handopwinder.
Dus geen zorgen of ie genoeg gang reserve heeft tot de volgende dag. Immers in bed even opwinden voor t slapen gaan.
Maar meestal kijk ik nog wat op mn smartphone in bed. En om de buren niet te storen doe ik dat met Bluetooth oortjes. Onhandige was dat die dingen in n case opgeborgen moeten worden.
Oplossing:
Bij dit model is t geluid⦠wat is t tegenovergestelde van vol? Plat? De oordopjes zijn namelijk erg klein, omdat ze in t horloge moeten passen. Ze sluiten daardoor je oorkanaal niet goed af, waardoor je bv amper bas hoort. Heb dat beetje kunnen ondervangen met eigen iets grotere dopjes, die nog net in t horloge passen.
Ook is de speeltijd vd oortjes ongeveer 2,5 uur. De smartwatch kan em nog es ongeveer 1 tot 1,5x opladen.
Allemaal niet zo uitgebreid vergeleken met mn Sony en JBL oortjes. Maar prima voor eventjes in bed.
En hij zou dus mn slaapritme moeten meten. Doet ie alleen erg slecht. Gelukkig heb ik m daarvoor, ondanks als slaaphorloge, niet voor gekocht
Heb echt altijd een horloge om.
Al jaaaaaren. Mijn linker pols is ook echt dunner dan de rechter.
Ik slaap niet met een horloges om. Zou hem lekker af doen. En zou een watchwinder kopen. Of je uurwerk laten nakijken dat ie na een dag dragen na een nacht op het nachtkastje stil staat.
Dragen sommige kerels daarom hun horloge rechts?