Wat te doen...?

Hallo leden,

Ja, wat te doen als de horloge’s in het verkooptopic hier niet verkocht worden.:S
Prijs verlagen is natuurlijk de eerste optie, maar wat als dat ook echt al de minimale prijzen zijn(voor mijn gevoel) en dan nog niet.

Naar andere markten gaan, zoja welke zijn het meest betrouwbaar?:sunglasses:
Andere suggestie’s ik hoor ze heel graag!!

groet,

Richard

Gewoon geduld hebben werkt meestal het beste;)

Heb je advertenties even bekeken. Je biedt niet de meest gangbare modellen aan, dat bespoedigt de verkoop natuurlijk niet echt.

Eerlijk gezegd vind ik de prijzen ook nogal hoog. Bij één horloge laat je zien dat je maar 150 euro onder de nieuwprijs zit. Als ik naar dat specifieke horloge zou zoeken, zou ik naar een dealer gaan. Met een beetje korting ben je dan nog goedkoper uit.

Je kunt chrono24.com proberen en Marktplaats. Het barst er van de oplichters en spotbieders, maar je kunt geluk hebben.

Ik ben het wel een beetje met Bert1 eens… En waarom niet op marktplaats proberen?
En hoe aparter het horloge hoe kleiner de doelgroep,misschien eens op een Duitse site proberen.

Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.

Ik zou ze gewoon in iedergeval op marktplaat zetten, nooit geschoten…
En ander Ebay of idd een buitenlandse site of fora.

Tsjah, ik zou je Union graag van je overnemen, maar dat vind ik toch een te grote aanslag op mijn spaarrekening :wink: