Wat te doen?

Het is weer eens zo ver. Ik wil graag een nieuwe klok aanschaffen maar ik weet eigenlijk niet wat ik moet. Dus bij deze wil ik graag jullie hulp inroepen.

De horloges die ik momenteel het meeste draag zijn mijn '07 sub date en een Titus Calypsomatic, twee ongelofelijk fijne horloges waarmee ik 90% van de tijd vul :slight_smile:

Maar nu wil ik er toch graag wat bij hebben want het begint weer te kriebelen. De grote vraag is echter welke?? Nu heb ik mijn oog op 5 keuzes laten vallen.

Te weten:

De Rolex 16613. Echt een geweldige klok. Toen ik deze voor de eerste keer zag was ik gelijk verkocht. Wat een beauty in de zon :}

De Rolex 1675. Eigenlijk is het gewoon leuk om een GMT-wijzer te hebben. Meer kan ik er niet over zeggen:+

Of een hele andere kant op: Een Panerai 111. Echter dan in de stalen uitvoering of de DLC uitvoering. De DLC uitvoering heb ik gehad en dit was echt geweldig. Een prachtig mooie sandwich dial en met de zwarte coating een echte MOFO :smiley: Daarnaast is het heerlijk om de banden te wisselen, kennen relatief weinig mensen het merk maar wordt hij over het algemeen toch als zeer cool ervaren.

Óf een Panerai 104. Een zeer mooie klok waar je ook heerlijk bandjes mee kan wisselen en op de koop toe ook nog een datum. Als deze het wordt, gaat het echter wel de normale stalen uitvoering worden.

Stel dat elke klok voor de zelfde prijs verkrijgbaar was, welke zouden jullie dan kiezen, en waarom?

Makkie. Sub date eruit, safier GMT pepsi erbij, en dan ook de 104. >X

Zo te lezen ben je het meeste enthausiast over een Panerai 111 dlc. En waarom niet? Superieure lichtbruine band erop en klaar. Killer klok!:~

Tommaat Schreef:

Makkie. Sub date eruit, safier GMT pepsi erbij, en
dan ook de 104. >X

Klinkt goed B)-

Alleen de sub er uit is helaas geen optie. Deze klok is een aandenken voor mij dus die gaat gelukkig niet weer weg;)

lance_explorer Schreef:

Zo te lezen ben je het meeste enthausiast over een
Panerai 111 dlc. En waarom niet? Superieure
lichtbruine band erop en klaar. Killer klok!:~

Klopt :stuck_out_tongue: Het is best lastig. Ik zie heel af en toe de 16613 voorbij komen en dan blijf ik mij er elke keer over verbazen hoe vet deze klok is, alleen moet ik nog aan het idee wennen om 2 sub`s te hebben. De 111 daarentegen is inderdaad een zeer mooie oplossing. Lekker wisselen en heeft een gigantisch mooie sandwich dial :).

Lastig…

Is er misschien iemand die een 16613 heeft (het liefst de latere uitvoering met goude clasp) waarbij ik hem een keer kan proberen?

Zonder twijfel de GMT pepsi, draagt super comfortabel en staat bij mij ook als volgende op de lijst.

Daar hoef je toch niet over na te denken!!! Als ik deze had droeg ik echt niets anders meer. Nou ja af en toe een G-Shock. :smiley:

Tip, geen panerai.

dreski Schreef:

Daar hoef je toch niet over na te denken!!! Als ik
deze had droeg ik echt niets anders meer. Nou ja
af en toe een G-Shock. :smiley:
http://www.ginault.com/en/images/rolex-submariner/
rolex-submariner-16613/rolex-submariner-16613-03.j
pg

Dat heb ik dus ook:D

rockstar Schreef:

Tip, geen panerai.

Hoezo niet? Slechte ervaringen?

Norton Schreef:

rockstar Schreef:


Tip, geen panerai.

Hoezo niet? Slechte ervaringen?

Meeste geld aan verloren, onverkoopbaar.

104, 2x gehad en de mooiste Pam
En een automaat !

pam111, omdat ik die t mooist vind vd 4.

Nog een stem voor de 16613. Goud maar relatief weinig fout.

Ik zou de 1675 Gmt ruilen voor een 216570 vanwege de 42 mm en de maxi indexen.

dreski Schreef:

Daar hoef je toch niet over na te denken!!! Als ik
deze had droeg ik echt niets anders meer. Nou ja
af en toe een G-Shock. :smiley:
http://www.ginault.com/en/images/rolex-submariner/
rolex-submariner-16613/rolex-submariner-16613-03.j
pg

Nu ik hem zo weer zie…ik ga sparen!!!