Hi,
heb een paar mooie (vind ik) duurdere horloges (TH Carrera en Fortis alarm-chrono), maar zoek nu de uitdaging in het vinden van mijn nieuwe lievelingshorloge onder de 500 euro.
Wie heeft ervaring met bovenstaande modellen en kan me helpen met kiezen?
Gr Bram
4 likes
SARB017 is erggggg gaaf. Vooral op staal.
7 likes
En ook op leer trouwens. Even geen foto bij de hand op mijn mobieltje. 

1 like
SARB017
. Maar als je die wilt, wacht dan niet lang. Nu hij enige tijd uit productie is, lopen de prijzen met de dag op.
Even schaamteloos pluggen:
Zelf ben ik niet van de dressers maar dit horloge is van super kwaliteit. Je woont mogelijk om de hoek dus je kan altijd even komen kijken of het wat is 
Mocht je de seagull 38 met sexy plexi & doorkijkglas achter willen in nieuwstaat moet je maar 'n PB doen.
Misschien lukt het dan allebei wel voor 500 euro.
1 like
Ben eruit en heb inmiddels ook actie ondernomen. Doorslaggevende factoren waren de meer unieke uitstraling vd Seiko en het feit dat ie binnenkort niet meer te vinden is voor een redelijke prijs. De Junkers wens vervul ik later nog een keer maar dan wsl wel met de duurdere Junghans Max Bill Chrinoscope. Dank voor jullie reacties. In de foto het resultaat, met nieuwe natoband in de kleur vd kompasring. Originele band vd SARB017 is idd het enige minpunt.
5 likes
Super keuze. Echt een heel mooi horloge. Op een zwarte/donker-grijze nato staat hij perfect. Maakt het iets minder Robin Hood dan op leer en het design van het horloge komt naar mijn mening beter tot zijn recht. Het legt meer nadruk op de donkere compas ring.
Binnenkort zal dit horloge bijna niet meer te krijgen zijn voor een degelijke prijs. Tenzij Seiko het re-released binnen een bestaande lijn zoals ze eerder deden voor prospex/presage horloges.
1 like