Ben het helemaal met je eens. Het is op zeer kleine schaal en afhankelijk van je perspectief.
TS moet gewoon kopen wat hij het mooiste vindt!
Ben het helemaal met je eens. Het is op zeer kleine schaal en afhankelijk van je perspectief.
TS moet gewoon kopen wat hij het mooiste vindt!
Ik zou Hamilton óók doen maar dat terzijde.
OT: ik vind die Squale leuker, kleurrijker en meer passend bij een duiker!!
Gelukkig niet zeg, als 993 bezitter zou ik zo’n ding alleen als plantenbak gebruiken hahaha. Maar ik begrijp je punt
Of als je een vrouw bent
Hoef je geen vrouw voor te zijn, het is 2018, ik oordeel niet
, ben ik nou ouderwets???
Ik heb maar één tip wat betreft de ( blauwe ) Squale : pas hem eerst voordat je online wat koopt.
De dame in de winkel ( awco ) zei zelf ook : ’ doe maar niet '.
Stond gewoon voor geen meter.
Nee dat valt volgens mij reuze mee hoor!
Hamilton Khaki Navy Scuba !!
Zonder twijfel. Vind ik gewoon veel mooier. En mooi merk ook !
Succes met je keuze !
Na een nachtje er over geslapen te hebben, heb ik nu toch mijn keuze kunnen maken.
Ik ga toch voor de Squale 1521 als volgende aankoop, deze spookt me toch al wat langer door het hoofd heen dan de Hamilton. Hij heeft naar mijn mening ook meer een eigen ‘look’.
Maar dan het volgende dilemma, ik ga sowieso voor een polished case met een steel mesh bracelet.
Maar… Ga ik voor de zwarte of de blauwe met sunburst dial. De zwarte is naar mijn mening een betere bandenswapper, omdat bij zwart meer past. Maar de blauwe is een lekker zomers horloge, waarbij vrolijke kleurtjes banden kunnen.
Lastig, Lastig…
Blauw; sunburst is prachtig, daar blijf je naar kijken.
Mocht iemand 1 van bovenstaande Squale 1521’s te koop hebben. Ik heb er eventueel een Squale 1553 NOS te ruil met bijbetaling van mijn kant.
Mag ook zonder mesh bracelet als de prijs goed is.
Hedde gij fotookes van de horloges?