Wat time je met jouw chronograaf?

Vanalles in de keuken. Toen de kids klein waren een rondje om het grasveld in het park.
En de mooiste…. de weeën van mijn vrouw voor de geboorten!

5 likes

Tuin sproeien, ook als reminder dat er nog wat aan staat. Koken, tanden poetsen :sweat_smile:.

Ik gebruikte een chronograph Rondom de geboorte van mn dochter en voor de
Verstreken tijd tussen voedingen. Wandelingen door t bos. Verstreken tijd voordat de trein arriveert.

1 like

Op mijn werk. Spravato toediening, 5 minuten tussen de sprays en 5 minuten na de toedieningen de bloeddruk meten.

2 likes

Mijn bedprestaties, gisteren hield ik het 0.83 seconden langer uit dan normaal. Het record staat nu op 6,83 seconden

3 likes

Nix. Zet ze ook nooit aan.
Bezel alleen bij de frietpan.

Rustperiodes tijdens het trainen. Dat is alles.

zaken met koken, hoe lang de bestelling in een restaurant onderweg is (als ik de chronograaf niet uitzet weet ik dat het goed was, hoe lang bepaalde mensen aan het woord zijn tijdens een meeting, tijd die ik in een wachtrij doorbreng, collega’s voor een project rondom process optimalisatie.

1 like

Wandelingen, autoritten.
Maar thuis, voor het koken ? Niks gemakkelijker dan “ons Alexa” :sweat_smile:
Niks knopjes of kleine subdials aflezen, gewoon zoals J.T.Kirk destijds deed: “computer, set a timer for 3 minutes” :sunglasses:

1 like

Mijn kookplaat heeft een timer. Daar hoef ik m’n ziel niet voor aan Bezos te verhuren. :joy::joy:

2 likes

Eigenlijk niets. Ik kijk er alleen bewonderend naar…

1 like

:egg:

De weeën van mijn vrouw bij de bevalling.
Rit naar het werk.
Gewoon, om wijzers te zien lopen.
Klassenmanagement; extra tijd na de les

Met mijn zenith meet ik altijd de doorlooptijd van mijn espresso machine. Voor de goede espresso’s. Dus nog best nuttig die chrono!

3 likes

Pff, Tim Cook heeft ook al een stukje van mijn ziel. Ik lig daar niet van wakker hoor. Het gemak dient de mens.

1 like

Leuk die Pan am.

1 like

Verdomme dat is lang man😂

1 like

Dank je. Ben er content mee. Zeker nu ik er een andere band op heb gezet

Afbakbrood!
Frituursnacks!

1 like

Tijd, met name…