Wat verkocht; wat gekocht

Vorige week mijn Junghans verkocht (stond ook op het verkoop-deel van het forum), afgelopen weekend mijn Berios Squale verkocht. Iemand op MWR zocht een Squale. Ik heb gereageerd met een belachelijke vraagprijs… En ja, raak.

Dus op zoek naar wat anders. Met hulp van medeforummers die hun mening over het horloge gaven via PB’s is het een Omega Seamaster Chronostop geworden. De 145.008 met 865 uurwerk. Deze heeft nog de -uitverkochte- 1170 band. Er moeten alleen twee nieuwe eindstukje aan. Die zijn nog wel te koop. Gisterenavond het geld naar de verkoper gepaypald. Afwachten maar weer!

Deze Chronostop heeft 3 pushers en een interne bezel. Van dit type bezel zijn meer modellen in omloop; o.a. een 24-uurs versie. De meest voorkomende zit op dit horloge. Het horloge is niet perfect, maar dat is in de prijs ook wel naar voren gekomen. Bij Ferrie S. staat een NOS die 3x zo duur is. Dus een beurt zal misschien -ook economisch- wel een goede keuze zijn.

Menno

Menno

Perfecte keuze!!! Geniet van je aanwinst.

mooi hoor en veel draagplezier dadelijk.

Radjoe

Ziet er goed uit, gefeliciteerd!

Mijn beste,

Proficiat met deze sportieveling.
Een wel héél bijzondere aanwinst. Een krachtig, sportief en esthetisch mooi ontworpen horloge.
Mijn complimenten!!

Ik wens je dan ook veel genot bij het koesteren en vooral dragen van dit prestatievolle horloge.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Beste Menno,

van harte met deze mooie aanwinst!

van harte

Wauw Menno wat een mooie aanwinst (tu)
Hopelijk duurt het wachten niet te lang, in ieder geval veel draag plezier/genot gewenst!

mvg, Frans

Mooi hoor, gefeliciteerd!

Wat zijn de afmetingen van dit stuk?

40,3 mm breed (zonder kroon), 48mm lang. Lugbreedte 22mm. Dikte weet ik niet.

Menno

Cool Menno!

We wachten even rustig met je mee en hopen dan op een spetterende foto serie :slight_smile: (tu)

Gr. Roel

De chronostop vind ik beslist een coole Omega! Jij weet ze wel te vinden, hè? :wink:

Mooi :~ Precies mijn smaak.

Foto van het web.

Laat jouw exemplaar door Ferrie onder handen nemen dan ziet de jouwe er straks ook zo uit! Proficiat!

hans

van harte met je nieuwe erg leuke aanwinst … het gaat helemaal de goede kant op :wink: (tu)