Wat vind je het mooiste horloge ooit?

Ik heb hem geliked, met name omdat dit voor mij zo ver weg staat van mooi.
Toch zijn dit wel de leukere topics, alleen al om te zien hoe uiteenlopend smaken zijn. :+1:

1 like

Ik weet momenteel niet wat ik nu eigenlijk echt het mooiste vind… kan dat? Eigenlijk wel gek, vind zoveel mooi, maar wat is het mooist? Geen idee, sorry…

1 like

Deze had ik nog nooit gezien, wel cool idd. Toch iets meer ingetogen dan die rainbowversie :slight_smile:

1 like

Ik begrijp je heel goed. Had hem 5 jaar geleden om gehad en hij staat zo gaaf om de pols. Zoveel mensen zoveel wensen (gelukkig voor rolex)

1 like

Voor mij deze, deze wordt ooit het pronkstuk van mijn verzameling. Heb nog een paar flinke doelstellingen en als die lukken dan mag ie er komen.

3 likes

Ok goed, een complicatie zoals een Tourbillon spreekt toch tot mijn verbeelding. Daarvan vind ik die van zowel Omega als Jacob&co prachtig. Kan daar echt niet tussen kiezen…

3 likes

Het varieert wel eens, maar op dit moment staat dit bovenaan mijn lijstje:

2 likes

Deze natuurlijk, anders had ik hem niet gekocht😀.

12 likes


Ik heb er inmiddels best veel banden bij. Hoewel ik nog oa de HFLE2016 en een mooie Hamilton heb, draag ik alleen deze.
In alle opzichten voor mij geweldig. De kleuren, vorm uitstraling enz :heart_eyes:
Kan er geen verzinnen die ik liever zou willen hebben

4 likes

Vandaag iets van MB&F, deze doen dan maar?

4 likes

Fijn gevoel hè?

https://www.instagram.com/p/B89cQnpnhAc/

De rest is spielerij.

7 likes

.

4 likes

Juist!:grin:

2 likes

Tourbillon, wervelwind. Niet tourbillion. Dat laatste is in de categorie platinum ipv platina en aluminum ipv aluminium.

2 likes

Hahahaha, dat moet ik dan tijd fout geschreven hebben.
I stand corrected…
{na 7 mnd dan alsnog)

2 likes

De lugs ook zo te zien

1 like

De patek 3448 en 3450 zijn voor mij de mooiste horloges ooit gemaakt.

Is toch wel moeilijk met zoveel moois. Maar wat bij mij toch altijd weer terugkeerd als we over de mooiste hebben, is deze:

3 likes