Wat vind je het mooiste horloge ooit?

Dat Farer maakt toch wel aantrekkelijke horloges. Ik heb er nooit eentje in handen gehad, maar volg ze op Instagram en zie daar mooien voorbij komen.

1 like

Helemaal mee eens, maar ben licht bevooroordeeld. :slightly_smiling_face: Geïnspireerd op vintage, maar wel met een eigen gezicht en vooral gave kleurencombo’s. De Eldridge lonkt ook nog steeds, maar voor nu wil ik graag eerst een field/pilot horloge.

Dat is wel een nadeel van dat ze alleen via internet verkopen inderdaad. Afwerking is in ieder geval top en de kleuren zijn in het echt indrukwekkender dan op de foto’s. Maatvoering zul je vooral zelf moeten ervaren. Ik ben van plan om naar Watchtime in Düsseldorf te gaan, kan de Farer evt. meenemen als daar behoefte aan is. :+1:

Momenteel even deze

9 likes

Moeilijk kiezen.
Iets hiervan of een combinatie.

5 likes

2 likes

Ook weer even gek van de mijne. Omdat hij wat dunner is dan de 5513 ook.

7 likes

Man man man, wat mooi



5 likes

11 likes

4 likes

Explorer 1 1016 is een absolute grail zeg. Wat een bizar mooi horloge m, mooier dan dit wordt het niet.

1 like

De 1655, geweldig ding

13 likes

Jij begrijpt het

Ik ben nog altijd niet veranderd van gevoel, dit blijft mijn winnaar .

16 likes

Dit is de mijne droom en blijf nog altijd in mijn hoofd hangen.

10 likes

Mooiste horloge ooit?

De SKX die ik van mijn lieve moedertje cadeau gekregen heb :blush:

15 likes

Heb ik ook altijd al een hele mooie gevonden. Hoe groot is hij dan?

1 like

41mm ,maar hij weegt met de stalen band ruim 190 gram .
Soms draag ik hem op leer,dat is iets prettiger maar niet zo mooi als op staal.

1 like

Goud

3 likes

Voor mij is dat de 116576tbr😍

4 likes

Voor mij is dit met stip op 1 de IWC. Perfecte balance op de dial, prachtige kleurstelling, schitterend uurwerk en voor mij het perfecte formaat. Al met al, HET pronkstuk uit mijn collectie :heart_eyes:

12 likes