Wat vind je het mooiste horloge ooit?

IWC Ingenieur 322701

De vorm, het patroon op de wijzerplaat, de band :+1:

9 likes

Sinds ik met horloges in de weer ben vind ik onderstaande twee IWC’s toch de horloges waar het voor mij mee begon.

In 1993 kwam IWC met de il destriero scafusia ter ere van hun 125 jarig bestaan en toevallig dat jaar ook bij een IWC gallery mogen bewonderen,sindsdien wilde ikzelf ook een IWC bezitten.


In 1999 kwam IWC met een special edition(20 stuks) van de Davinci en dat was de Four Seasons.
Ook dit horloge is in het echt een kunstwerk en niet op foto vast te leggen.

image

Deze horloges hebben ertoe geleid dat ik ergens in 2002/03 mijn duurste horloge ooit kocht.

Met zoals zoveel dingen,na een paar maanden zie je weer wat mooiers en…

10 likes

Mijn stem gaat dan naar deze:

15 likes

Jij laat mij bijna huilen van ellende.

Haal die 1 weg svp en maak er een 16234 van :sunglasses:

12 likes

+1 :heart_eyes:

1 like

Dit klokje :grin:

8a

8 likes

En/of

12 likes

Ik euh… zie het verschil niet…:nerd_face:

Dat ene drukke randje?

1 like

Kon het niet laten :sweat_smile:
Er zijn zoveel horloges die ik mooi vind, waardoor ik niet 1 zou kunnen aanwijzen als de mooiste. Een Radiomir vind ik mooi, maar ook een sub, Royal oak, etc. Allemaal zo anders en hun eigen mooie aspecten dat ze voor mij niet te vergelijken zijn en daarmee dat ik niet kan zeggen welke ik de mosterd vind. Boven smaken veranderen nog wel eens :nerd_face:

7 likes

39MM-Rolex-Oyster-Perpetual-Replica-Watches-With-Dark-Rhodium-Dials

28 likes

giphy

Hij heeft gepolijste lugs en een gebrushede band.

Hoe kun je daar mee thuiskomen? Plottwist: dat kan niet.

9 likes

Aah. Jij wint… :innocent:

2 likes

Ik weet niet welk horloge ik het mooiste ooit vind, want ik heb ze niet allemaal gezien.

Daarom houd ik het maar even op dit model…

Oke, geen originele keuze, maar deze zou wel veel draagtijd krijgen :grin: (en niet een kluis liggen)

16 likes

Dit blijft altijd favoriet, ookal komt Rolex dichtbij :slight_smile:

12 likes

Dankjewel freund

1 like

Mooiste ooit? Iedere dag dragen? Bij welke gelegenheid? Best een lastige vraag zo op een woensdagavond…

Dat is niet lastig!
C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_bdc23343b754b366f98527e85e069346

C__Data_Users_DefApps_AppData_INTERNETEXPLORER_Temp_Saved Images_59576d3ba9a8543ffba7b7c2832c8080

18 likes

Vergeet de achterkant niet!

7 likes

Nou, kies dan eens tussen die 13 horloges :stuck_out_tongue_closed_eyes:.

2 likes

precies naar deze was ik op zoek, anders zou ik hem meteen geplaatst hebben, thanks Adam !!

1 like