[/quote]
Wat een prachtig verhaal over dit horloge heb je geschreven. Ik ben het niet helemaal met je eens, maar top zo’n ode!!
Wat een prachtig verhaal over dit horloge heb je geschreven. Ik ben het niet helemaal met je eens, maar top zo’n ode!!
't mooiste van mijn eigen horloge?. dat het MIJN EIGEN horloge is… Ok… ik heb het glaasje, het uurwerk en de band gekocht… maar de rest… kast, wijzerplaat, buckle en kroon zijn door mij zelf vervaardigd, van Titanium…
de mooiste “Feature” vind ik wel de Crownguards die als gekantelde vlakken in de zijkant van de kast verzinken… geinspireerd door de bugatti Chiron
waar de deuren verzinken in de zijpanelen…
Die golvend geborstelde sunburst wijzerplaat (en het prachtig afsteken van de oranje wijzers hierbij)
klikken en zoomen op die foto
Dat is wel heel gaaf! Dat heb ik nog niet eerder gezien!
Dank je!
Ik zie het graag terug in een van je nieuwe creaties
Haha, ik zal het overwegen
Mooie contrast idd, ziet er ook nog goed uit!
Het gouden vliegtuig van mijn Raketa Avion en
door de verticale strepen de suggestie dat het vliegt:
Prachtig inderdaad !
Fantastisch detail! Zou ik ook helemaal gek van zijn.
De bezel en de band vind ik het mooiste aan dit oudje van Deep Blue, de Pro Aqua 1500. Kan er nog steeds geen genoeg van krijgen! Toevallig vandaag weer eens een dagje om.
De band is lekker breed en dik. Er zit een beetje een bolling in, 24 mm breed, en de matte glans vind ik erg mooi.
En dan de bezel van saffier. Zo mooi! En ook nog met een heerlijke zachte lume erin.
Dat ie zo lekker matcht bij m’n vest…
(blauw vlakje v.d. ‘power reserve’ zit net achter de minutenwijzer… )
Heb tegenovergestelde. Ik ontstress hier juist…