Wat vind je nou ECHT het mooiste van je eigen horloge ?

Die golvend geborstelde sunburst wijzerplaat (en het prachtig afsteken van de oranje wijzers hierbij)

klikken en zoomen op die foto :face_with_monocle:

14 likes

Dat is wel heel gaaf! Dat heb ik nog niet eerder gezien!

1 like

Dank je!
Ik zie het graag terug in een van je nieuwe creaties :wink:

1 like

Haha, ik zal het overwegen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Mooie contrast idd, ziet er ook nog goed uit!

1 like

Het gouden vliegtuig van mijn Raketa Avion en
door de verticale strepen de suggestie dat het vliegt:


:sunglasses:

15 likes

Prachtig inderdaad !

1 like

Fantastisch detail! Zou ik ook helemaal gek van zijn.

1 like

De bezel en de band vind ik het mooiste aan dit oudje van Deep Blue, de Pro Aqua 1500. Kan er nog steeds geen genoeg van krijgen! Toevallig vandaag weer eens een dagje om.

De band is lekker breed en dik. Er zit een beetje een bolling in, 24 mm breed, en de matte glans vind ik erg mooi.

En dan de bezel van saffier. Zo mooi! En ook nog met een heerlijke zachte lume erin.

5 likes

Eén van de allergaafste details van de Submariner vind ik de sluiting.
Als je ziet hoeveel engineering er in het mechanisme zit, dat vind ik echt mooi.

2 likes