Wat vind jij de mooiste Seiko duiker

Inderdaad makkelijk ja…:grin:

1 like

Het topic lezen is iets moeilijker :innocent:

1 like

Die is wel vet ja.

1 like

DIe stond een tijdje geleden op het seiko forum te koop voor niet veel. Volgens mij niet bepaald populaire modellen.

1 like

01_04152639912930

Deze, maar helaas wel 47mm. Hoef je in ieder geval geen loodgordel meer om met het duiken.

6 likes

+1 voor de SRPC93K1 (oftwel de Save the Ocean Samuari)

super horloge, en helemaal mee eens me de bandkeuze

hier ligt hij ook op een Barton

3 likes

Er staat nog een mooie srpc93 in het blauw…:nerd_face:

2 likes

Tuna Emperor marinemaster,
Ik vind dit een van de mooiste duikers, zeker omdat het een echte toolwatch is die anders uitziet dan de doorsnee duiker.
Zonde er ruchtbaarheid aan te geven komt hij zonder helium ventiel even diep als een rolex deepsea.:yum::yum:

5 likes

lezen! Lezen! Lezen!

1 like

Ook goed,

dan deze,
Groene sumo, :+1:

7 likes

Prachtig

Prachtig

1 like

Prachtig

1 like

Veel seiko duikers gehad. Deze kleurstelling met Lumi Brite indexen is voor mij op het moment favoriet. Normaal niet de voorkeur voor zwarte coating, beetje uitkijken dus…

7 likes

6 likes

Waarom? De SLA serie heeft erg mooie modellen. Sterker nog, die zitten bijzonder goed in elkaar, ook voor het geld wat je er voor neerlegt.

Ik zou graag willen weten welke Seiko duiker mensen het mooist vinden, waarbij het enige criterium is dat het een duikhorloge met het woord Seiko op de wijzerplaat moet zijn. Al dan niet met of zonder Grand.

3 likes

Voor mij de MM200 Great Blue Hole, fotoke geleend van David.

De bolling op de bezel geeft een mooi effect, speciaal blauw, mooi afgewerkt. Velen lijken wel snel uitgekeken te zijn op het blauw, dus zwart is dan de veilige optie.

image

6 likes

De mm200 is top.

Me too :grimacing: De groene 207 heeft gewonnen.

6 likes

Ja, die is inderdaad wel heel erg gaaf! Ben sowieso erg gecharmeerd van de stoere Samurai. Maar in pvd ziet er nog wat cooler uit en deze kleur lume zie je ook zeker niet vaak. Erg geslaagd!

1 like