Oeps… dan mag de skx031 niet mee doen.
Sorry… 🥺
Hoewel die prima tot 200 meter kan.
Of het dan nog doet, geen idee.
Leuk maar welk type is dit?
Jeetje, al die namen… het lijkt wel een visafslag! Staat ‘de mijne’ er ook nou bij, de SPB071J1?
Ja, kies maar de 51Mas, die lijkt erop.
Gezien het moeilijk is om de intro te lezen met de randvoorwaarden doe ik niet mee met de poll…
Hahaha grammatica zijn velen scherp op maar lezen…
We zullen je stem missen als kiespijn.
Into = handleiding = overbodig (meestal)
inderdaad meestal… maar laten we maar on topic blijven zou ik zeggen…
Onder het mom van “Je hebt niks te willen!” staan de uitsluitingen al vrolijk bovenaan. Geinâg!
Save the ocean. Erg mooie release. Zeker om de pols. Waarschijnlijk voeg ik deze nog wel een keer toe aan mijn collectie. (turtle)
Ben bij de juwelier positief overtuigd van het effect van het blauw. Vanuit andere hoek wordt dat tegen zwart aan. Vond ik erg gaaf.
De pollopties MM300 & SLA017/019/021 zijn een beetje dubbelzinnig De SLA019 en 021 zijn in feite ook MM300’s. Het enige afwijkende model is de SLA017 en dat is dat ook mijn stem
Iedereen weet dat de sbdx001 en sbdx017 de echte MM300’s zijn natuurlijk. Tenminste, daar wordt dan altijd naar gerefereerd.
Er kunnen niet meer dan 20 opties in de poll en GS divers staat er gewoon bij hoor.
Edit: de springdrive staat er wel in, de “normale” niet.
Zo ‘normaal’ is ie niet en Seiko heeft nog twee duikers die eigenlijk niet zouden mogen missen in je polletje…
Daarom ook normaal in aanhalingstekens…
Nogmaals: een poll op dit forum mag niet meer dan 20 opties bevatten om uit te kiezen.
Was duidelijk, desondanks dank voor de (overbodige) uitleg…
Daar was ik niet van overtuigd toen ik dit las.