Wat vinden de Breitling liefhebbers

…van de nieuwste telg;
De Aeromarine Super-Avenger “Blacksteel”.
Alleen die naam al…
Zelf vind ik hem prachtig!!!

Al komt hij op deze foto wat minder tot zijn recht…

…ga ik toch maar eens informeren!! Er worden er maar 3000 gemaakt of zo? Zal heus genoeg zijn. Wie koopt er nu zo’n zwart monster van 48,5mm (behalve wij dan he? Want wij zijn dol op Carbo-Nitriet :slight_smile: )

Een beetje een macaber ding, niet mijn smaak, dus ik zal hem óók niet kopen.
Dan blijft er weer eentje meer over de rest van de horloge liefhebbers:)

Ik vind hem wel mooi; maar ik heb helmaal niet met rubberen banden.
Bovendien is 48 mm te groot voor mij.

Stoere klok!
Wat ik jammer vind is dat ze fel-witte cijfers en wijzers hebben gebruikt. Ik had een donkere look veel mooier gevonden, zoals bijvoorbeeld B&R hebben gedaan met de Phantom

Ja is wel waar. Panerai heeft ook ooit zo’n compleet zwart apparaat neergezet.
Da’s pas écht krachtig!
Jur

Vind de Super avenger een van de stoerste klokken samen met de skyracer.
Als ik er een zou kopen zou ik toch voor de ss uitvoering gaan,ondanks dat ik deze uitvoering ook erg mooi vind.

gr Ron

super … zou hem nu niet meer kopen maar om te zien is het erg apart
heb al een keer een super avenger gehad , en vond hem zelf na een tijdje in ieder geval niet klein :wink:

Ik vind ze verschrikkelijk al die PVD (en ander) zwart gecoate kasten. In dit geval vind ik het wel meevallen, maar ik zou hem nooit kopen. Als het geheel in een stalen kast zou zitten, zou ik het mooier vinden.

Ik vind hem wel bruut!

Geweldig mooi, erg stoere klok!

Sorry, geef mij maar een Chronomat Of een Colt …

zeer mooi en op marktplaats staat die tekoop bij kroon in lelystad voor €3.500,- is een zeer goede verkoper eigen juweliers zaak in deze plaats succes gr hans

Ik heb hem vandaag irl gezien en vind hem niet zo heel speciaal.

Ook niet lelijk, maar voor dat geld zou ik liever eentje met een normale stalen kast kopen hoor…

heb hem afgelopen zaterdag in maastricht gezien…vond het toch wel een erg vette klok…vooral tussen de rest in hoogglans van breitling

Te gekke klok
Zoals alles van Breitling, stoer ,degelijk and BIG

Veel plezier ermee

Jack

Prachtige stoere klok. Wauw. Misschien ooit…

Gelukt! :smiley: http://www.horloge.info/nieuws_en_modellen_item.php?n=Gelukt-zwart:-Breitling-Super-Avenger-Blacksteel&nieuwsid=195

Wat ik me afvraag: wat is nu de officële catalogusprijs van deze dikke Breit-zonder-Bling ?