Wat vinden de mensen?

Hallo,

Wat vinden de mensen van Airplane Diver Automatic van Zeno???Nieuwe prijs bij www.sayin-watches.com 300euro.

Airplane Diver Automatic green
XL scuba diving watch with pilot dial

Indications
hours, minutes, seconds, date

Case
diameter 45mm - thickness 16.5mm
Heavy-duty 316L stainless steel, top: satin finish, side: polished, black and green, unidirectional 60 minutes rotating bezel with ratchet and illuminate marker, solid screw-on back and screw-down winding crown with Swiss cross
water resistant to 50 ATM (500m/1600ft), shock resistant, antimagnetic (tested for DIN 8308, DIN 8310, DIN 8309)

Movement
High quality Swiss Made mechanical/automatic winding with quick-set date. ETA 2824-2 - 25 jewels, Swiss lever escapement, Incabloc shock absorber, Glucydur balance, Nivarox 1 flat spiral, Antimagnetic, 28´800 vibrations per hour, Nivaflex spring, ball bearing central rotor with heavy metal weight, power reserve to -47h, Etachron fine adjustment, tight tolerance of adjustment

  • ETA Manufacture Horlogère Suisse Since 1793

Glass
extra thick and double hardened mineral crystal (flat) with loop

Dial
matt-pilot black with large markers and 3 numerals, Superluminova advanced lllumination hands and numbers, tested for Swiss standard DIN 8306 - good vible to scuba divers active at extreme depths

Band
extra long black rubber strap with stainless steel buckle
strap width 24mm

Options

  • dial with large Arabic numerals

Een foto zegt meer als 1000 woorden.:wink:

Ik ben er niet kapot van met name het lichtgroene vind ik minder.
Er zijn betere submariner “tributes”

Bedankt Eric, welke submariniers???

Zeker weten doe je het nooit, maar aangezien ik er ook gelijk aan moest denken, denk ik dat eric deze submariner bedoelt :smiley: Sinds 1950 DE Submariner.

MarcelloC Nettuno3.
Vind ik zelf een van de beste Submariner ‘look alikes’ zonder een nepper te zijn.
Perfecte prijs/kwaliteit verhouding.

Marcello C, wel of geen plakker … Daar is volgens mij hier al aardig wat over geschreven. ;):stuck_out_tongue:

Stiekum wel mooi…

Laten wel wezen, origineel is de Nettuno niet.
Zeker meer dan scherp naar de sub gekeken bij het ontwerp. Ze zetten er in ieder geval wel de eigen merknaam op. De wijzerplaat wijkt duidelijk af van de sub.
Je moet wel een beetje een subkenner zijn om dat in de gaten te hebben, dat wel.

Maar een plakker ? Denk het niet.
Tenminste, ik zou niet weten welke merk nog meer hetzefde klokje met ALLEEN een andere merknaam, dus verder alles identiek (want dat is toch de definitie van een plakker ?), verkoopt…

Blijft staan dat de Nettuno3 een heel goed en degelijk horloge voor een leuke prijs is.

Ik vind het helemaal niks…

Op zich is de limited 50th anniversary edition van de Submariner wel met een groene (in mijn ogen spuuglelijke, maar smaken verschillen) bezel uitgevoerd. Dus je hebt wel een in het oog springende lookalike.

Okay, de mensen die dit weten, zien ook gelijk dat het een lookalike is, maar toch…

Hmmm, Doe mij maar een echte…en anders een goede Seiko (:D(:smiley:

Marcello C mag ook, alleen die naam…MarC was voldoende geweest.
Na Seiko is dat het merk met veel “bang for the buck !!” :smiley:

Ben best el een Zeno fan maar deze is niet wat ik zoek

mvrgr
Tiny

yep dat was idd de eerste assosiatie die ik met het horloge had.

Heren dat begrijp ik, maar ook de prijs!!!

helaas niet mijn smaak…

Dat veel duikers op elkaar (en dus de submariner) lijken si iets waar we denk ik maar mee moeten leven. volgens mij heeft vrijwel ieder merk een klokkie dat wel iets weg heeft van deze Rolex…

En dan vind ik deze eigenlijk best mooi: stoere cijfers en mooie kroon. Alleen ben ik niet weg van de loep. Maar dat vind ik bij Rolex ook niet mooi. Mocht ik dan ook ooit en submariner kopen, dan zou het ook de no date zijn.

Mick