Je geeft af op andermans prestatie en speelt vervolgens zelf op de man. Dat getuigt gelukkig wel echt van intelligentie man…
Maar goed. Het zegt meer over jou dan over mij, dus ik ga er verder niet op in.
Kandidaat 1: hoewel ik echt een groot fan van Speedmasters ben, en ze eigenlijk allemaal van prima tot super vind, is die inderdaad een mislukking te noemen.
No shit Sherlock. Als je ze allemaal lelijk vindt dan vind je deze ook lelijk.
Weet wanneer je niet gewenst bent en zoek dingen die je wel leuk vindt.
Heb je er überhaupt wel eens een om je pols gehad? Want in deze zegt formaat niet zoveel. Die Bulova om je pols, die is te groot.
Ik heb de normale Speedmaster, de Speedy Tuesday en de Speedmaster met moonphase, vier subdials, gehad.
De Speedmaster Moonphase vond ik lelijk omdat het gewoonweg te druk was met vier subdials op de wijzerplaat.
De Speedy Tuesday was leuk, alleen vond ik die gelumede subdials goedkoop ogen.
Hoe dan ook vind ik de Speedmaster een overrated en niet per se mooi horloge. De normale Speedmaster die ik had was gewoon… Okay. Niet slecht, maar ook niet bijzonder.
Gast, het topic gaat letterlijk over mislukte Speedmasters
En
Ja, vind het nog steeds net niks. En die Bulova heb ik niet meer.
an sich vind ik het een geslaagd ontwerp en kan er weinig fout mee gedaan worden, op enkele uitzonderingen na zoals hierboven … en deze wat mij betreft komt ook aardig in de buurt
En die datejust zonder datum dan ?
Ik denk dat er eerst wat goedkopers gaat komen.
Door je geld te verbrassen aan goedkope meuk, komt die Rolex er nooit.
En Oyster Perpetual zonder datum is al gauw €1,000,- voordeliger.
Ik heb hetzelfde. Veel geld uitgeven voor een horloge met een stomme hond erop waar je niks om geeft. Kinderhorloges hebben dat ook.
De achterkant is wel leuk. Zouden ze zonder hond moeten uitbrengen.
Maar ik zou het niet nomineren als de lelijkste.
Zijn dit voorwaarden om hem niet lelijk te vinden?
Het is wachten op deze, maar ik vind 'm te gek. Ik vind de gewone Speedmaster namelijk ontzettend saai, en deze is speelder, lichter, veelzijdiger (dankzij de datum & gmt complicatie). Voor mij heeft het een hoop Speedy-trekjes (de kast, delugs, de kroon die niet screw down is) en dan is het toch niet de ‘gewone’ Speedy, en dat mag ik wel.
Dit is één van mijn favoriete speedmasters die Omega gemaakt heeft.
Well spoken, Sir! Het komt verbazingwekkend veel voor dat mensen duur of zeldzaam met mooi verwarren.