Auw! Die doet pijn aan de ogen. Daar had net zo goed KIA op kunnen staan of BYD.
Geweldige Speedmaster in Titanium !
We doen het toch goed als we al 3 jaar op nr 1 staan in de markt.
Zeker. Niks mis met KIA hoor.
Precies waarom ik 'm mooi vind. Gewoon een lekkere vierdeurs, kek kleurtje er op, mooie vriendelijke ronde vormen, two-tone dakje. Cool hoor. Ik vind 'm bijna net zo schattig als een Renault 4 Plein Sud.
Dit is natuurlijk wanstaltig off-topic van ome @GerardNijenbrinks, maar om hem even terug te trekken naar de Speedmaster Professional: De gemiddelde Speedy fan, kan ik me zo indenken, zit niet per se te wachten op kekke kleurtjes, hondjes op de wijzerplaat, of rare kastvormen. Ik zou me kunnen voorstellen dat dat meer voor hardcore speedy verzamelaars is.
Daarom vind ik de gewone OG Speedy (zwarte dial, geen gedoe, het mag een Sapphire Sandwich of een Plexi variant zijn) de tofste variant, en alle afgeleiden die kleurtjes, complicaties, rare metalen of wat dan ook toevoegen gewoon “de meest mislukte”.
Aangezien ik absoluut geen fan ben van Ferrari vind ik het juist tof wanneer iemand de hele ontwerptaal en geschiedenis van het merk negeert en een Luce maakt, maar bij de Speedy heb ik het omgekeerde… ik zou gewoon niet met het OG ontwerp rommelen.
Toegegeven… Broad arrow varianten kunnen cool zijn.
Ik heb ook liever een KIA EV4 dan een Ferrari.
Hardop ![]()
Ik ken geen angsten!