Eerlijk?
Ik vind het 3 “net niet” klokken die inwisselbaar zijn.
Ik zou ze óf alle 3 verkopen en er één mooie voor terugkopen…óf iets meer variatie aanbrengen.
Maar goed, dat is mijn mening
Eerlijk?
Ik vind het 3 “net niet” klokken die inwisselbaar zijn.
Ik zou ze óf alle 3 verkopen en er één mooie voor terugkopen…óf iets meer variatie aanbrengen.
Maar goed, dat is mijn mening
Gelukkig zoveel mensen zo veel meningen… Ik waardeer je eerlijkheid… Maar ik ben wel benieuwd waarom je het drie net niet klokken vind? Zoals eerder vermeld is inruilen sowieso geen optie omdat ik ze alledrie ter gelegenheid van een gebeurtenis heb gekocht, maar dat terzijde…
Wat voor budget denk je aan?
Nog geen budget in gedachten om eerlijk te zijn…maar ik ben een beetje aan het snuffelen op chrono24 en daar zag ik BV wel een aantal mooie omega speedmasters staan tussen de 1200 en de 1800… Ik weet niet of dat veel is?? En of dat te vertrouwen is natuurlijk…
Dat vind ik altijd moeilijk vragen… Wat past er bij… Zoveel mensen, zoveel wensen. Wil je meer v hetzelfde of juist totaal wat anders? Nog een stoere duiker erbij of juist een deskdiver? Een stoere racer ernaast of juist een dresswatch? En in welke stijl?
Mijn horloges bewaar ik in de kluisjes bij de bank, 1 altijd om de pols, 1 in een brandkast en een hele rits aan solars liggen bij het vensterbank te laden.
Je hebt een beetje mijn smaak👍: voor een speedmaster broad arrow van ca. 2000 liggen de prijzen voor een goede op 2500-3500. Een nieuwe speedy moonwatch ligt op ca. 3400.- . Een nieuwe speedy ’ first omega in space’ eveneens op ca. 3400.-
Iets in de richting van een Longines Conquest? Ook erg mooi, bijv deze:
HAHA Goede humor Igor!
Welkom en proficiat; het zijn drie mooie klokjes. Volgens mij al eerder genoemd, maar ik zou een Omega er wel bij vinden passen. Als je in ‘kleur’ wilt blijven, een Speedmaster Broad Arrow of anders een blauwe Seamaster.
Advies: bouw een klein kluisje in. Wel zo makkelijke en ‘safe’.
Begrijp me niet verkeerd, het zijn 3 mooie klokken. Je vraagt eerlijk naar de mening hier, dan geef ik die ook ;-).
“Net niet” is super persoonlijk natuurlijk, zelf ben ik altijd op zoek naar modellen met heritage/iconische waarde, dat mis ik een beetje hierbij.
Daarnaast zijn het 3 klokken met een zwarte wijzerplaat, alleen datum+tijd,“diver-achtig” uitstraling en allen hebben een uurwerk dat gebaseerd is op een ETA 2824/2836. Zelf zou ik iets meer diversiteit willen.
Ik begrijp je zeker niet verkeerd! Alleen maar goed als mensen hun mening geven. Was alleen benieuwd naar het waarom… Bedankt voor je toelichting.
Een omega speedmaster staat zeker nog op mijn verlanglijstje!! Alleen is mijn budget voor een nieuwe nog niet toerijkent… Nu zach ik op chrono24 de volgende staan… (Niet dat ik die nu ga kopen)…
Maar wat vinden jullie van de prijs? En is chrono24 te vertrouwen? Niet dat je in een keer met een “nepper” of een die niet goed loopt zit opgescheept?
Dit is de prijs van een automatische, niet te vergelijken met de pro.
Zowel de Black Bay als de Carrera zijn wat mij betreft tijdloze ontwerpen. De Colt wat minder maar kwalitatief zeker niet minder. Wellicht zelfs beter…
PS: heb je geen zak aan, dus succes met de keuze!
Gezien je collectie zou ik denken dat de Carrera je verzameling wat zou verbreden. Helemaal als t n chrono zou zijn.
Eens met @Bwatched , wat je hebt is mooi en de LLD is erg mooi maar een icoon er bij zou de collectie net wat meer geven. De echte Speedy freak zal de Reduced mogelijk niet helemaal voor vol aanzien maar velen van ons (moi) vinden het toch echt een bijzonder mooie klok. Te vinden in jouw budget bracket. Even doorsparen en een echte Professional ligt binnen bereik en zou zoals gezegd een prima aanvulling zijn.
Dat deed ik ook, maar nadat ik er 3 was kwijt geraakt, ben ik daarmee gestopt.
Geeft trouwens weer een extra dimensie aan het begrip horlogedoos.
Mevrouw wilseiko leest niet mee neem ik aan
Uit je reactie leid ik af dat we in dezelfde doctrine verkeren…
En het antwoord> eh nee, dat hoop ik tenminste niet!
een reactie van 9 maand geleden…ik dacht waar gaat het over
Ik hoop over (nog) verse vis.
Pff offtopic wordt toch wel gemist lijkt mij. Gelukkig bestaat het nog een beetje aan de randjes van wat andere topics