Wat vinden jullie? Grootte van super avenger aan mijn pols

Hoihoi allemaal,

Ik ben nog niet zo lang actief op deze site, maar toch al meteen een vraagje.

Als verlovingsgeschenk mag ik van mijn vriendin een uurwerk kiezen. Nu heb ik m’n oog laten vallen op een Breitling Super Avenger met stalen band en zwarte wijzerplaat. Dit klok(je) vind ik eens van de mooiste al gezien.

Nu heb ik niet meteen de allersmalste polsen, doch ook geen erg dikke. Je hoort het al komen; ik weet niet als dit uurwerk mijn pols wel past.

Een paar foto’s van gisteren bij de AD.

Graag jullie eerlijke en ongezouten mening!

Fré

formaat is goed, niks meer aan doen :smiley:

wel op het randje maar je kunt het best hebben.

Àls hij voor jou goed voelt! Gewoon doen… Maar is er niet een iets kleinere versie? Wat is de diameter eigenlijk?

Succes!

Hij voelt wel goed hoor, maar ik was wat beginnen twijfelen over de grootte ervan.

Dit prachtstuk is 48.4mm groot en 18.6mm dik; qua gewicht zo’n 153gram…

De avenger skyland is inderdaad wat kleiner, maar het scheelt ook maar 3mm. Ik zou wel voor die gegaan zijn, maar vind de wijzerplaat zonder Arabische cijfers wel echt mooi (zoals of de foto’s) en die kun je voor de AS niet krijgen…

Ik vind hem echt veel te groot, geen gezicht, maar ja das mijn mening.

Kan net als ik het zo zie. Maar zoals je hem nu om hebt zit hij strak om de pols, als de band ietsje losser zit hangt hij al over de pols heen. Maar dat laatste zie je tegenwoordig genoeg met al die U-BOAT achtige modellen en hoeft geen probleem te zijn, alleen ik vind dat niet mooi.

Tja, dat vind ik ook altijd moeilijk, maar persoonlijk vind ik het wel kunnen.

PS. Ik wou dat ik zo’n kado had mogen uitzoeken bij mijn verloving…

Fijne tijd toegewenst!

Dennis

zolang het horloge niet breder is dan je pols moet het kunnen vind ik.

Ik vind het wel kunnen. Ben zelf niet zo van de hele grote klokken maar dit misstaat je zeker niet! De lugs lopen ook mooi om de pols heen als ik het goed zie, ze steken in elk geval niet 3 centimeter over je polsen heen aan weerszijde. Kan dus prima. (tu)

PM gestuurd ! :wink:

Marc-B1 Schreef:

PM gestuurd ! :wink:

En eentje terug Marc-B1

Hallo Fré.
Al moest ik hem om mijn enkel doen,zo’n horloge was voor mij het einde en dat nog als verlovingskado.
Tjonge ,tjonge wat een bofkont ben jij.
groetjes van een Breitling fan

Jack

jackwillen Schreef:

Hallo Fré.
Al moest ik hem om mijn enkel doen,zo’n horloge
was voor mij het einde en dat nog als
verlovingskado.
Tjonge ,tjonge wat een bofkont ben jij.
groetjes van een Breitling fan

Jack

ROTFL !!! (:D(:D(:smiley:
Ja, je kan hem nog altijd aan de muur hangen als keuken-klok ! ! ! (:D(:D(:smiley:

Vind prima staan hoor. Neem aan dat horloge voor het leven is dus loopt wel het risico dat zodra de grote klokken rage overwaait deze wel erg begint op te vallen aan je pols.

Nog iets om te overwegen: in de zomer met een T-shirt, polo of overhemd met korte mouwen geen probleem.

Maar een overhemd met lange mouwen…

Ik heb een (dikke) Avenger Seawolf en die past daar al maar net onder…

ik heb een hele grote platte, geen probleem :smiley:

Hoi Fre,
helemaal geweldig…die vriendin van je (moest het doen met een verbouwing en dan ook nog zelf als uitvoerder:)

Hoewel ik persoonlijk niet van al te grote klokken hou, vind ik dat deze juist gezien moet/mag worden. Helemaal goed(tu)
gr Steef

Ik zou voor de skyland gaan, gewoon omdat ik deze mooier vind. Formaat is goed, en als hij te groot is doe je hem toch gewoon om je enkel!(:smiley:

Ik denk dat hij wat te groot is :slight_smile:
maar goed t is allemaal zo subjectief.
groeten
Marijn