Wat vinden jullie hier nou van?

Ik kreeg via facebook de mogelijkheid om mee te dingen naar een gratis horloge ter waarde van 1330 euro, natuurlijk doe ik daar aan mee, al eerder had je op facebook de kans om een Omega te winnen bij Ace en nu een 2 tone Tag (tip doe mee).

Maar goed, het horloge van 1330 zag er echt cheap uit, (een aftreksel van een Royal Oak), als ik hem win dan geef ik hem aan een vriendin die hem heel mooi vind, het aanbod komt van juwelier pagie, ik ga als horloge debiel natuurlijk op de site kijken en het lijkt er op dat de horloges die worden verkocht te koop staan voor prijzen die de horloges helemaal niet waard zijn, zeker als je de merken gaat zoeken en vergelijken op ebay.

Vanochtend waren ze toevallig ook op tv, je kon je goud inleveren en er een prachtig horloge van kopen.

Mijn vraag is dan ook wat vinden jullie van de aangeboden horloges en de prijzen daarvan, ik heb er een raar gevoel bij, maar ik kan het mis hebben natuurlijk!

De facebook pagina: https://www.facebook.com/www.juwelierpagie.nl

De website: http://www.juwelierpagie.nl/

Edit: de webwinkel is verandert zie ik, maar er staan wat mooie dingen op nog!

zo was er toch laatst ook een topicje over bijv. Hindenberg/Hindenburg en Groupon, die klokjes werden aangeboden tegen 83% korting enz.
Bedragen van 1300 euro voor 189 euro ofzo

dit zal ook wel zoiets zijn.
weet je 't merk en staat 't hieronder toevallig tussen…zo ja dan eens lichtelijk verder kijken

kwam dit ook nog tegen, al zal niet iedereen 't hiermee eens zijn (gezien bijv. marina militare)

There is a period in every man’s life when he gets particularly interested in watches – watches quite different from the flashy and plastic Casios we had as kids, watches usually rare and expensive. Throughout the years some premium models became clear social rank markings, distinguishing their owners and pushing the “function factor” behind. Nowadays brands like Rolex, Breitling, Chronoswiss and Patek Philippe are usually pretty hard to get. Expensive, rare and requiring a more significant investment they target wealthy businessmen and make the average fan look for alternatives, replicas and other fake and poor-quality watches.

Internet is full of alternative offers – ebay and various discount websites sell unknown and sometimes good-looking brands on astonishing acceptable rates and impressive suggested retail prices. Sadly however, most of those “quality” sounding brands are usually China-made mechanisms with poor quality and a fancy name.

Below is my Chinese fake watches blacklist. All of those lack a proper service central in Europe or parts supply-chain outside China.

My fake watches blacklist:

A – F

■Adee Kaye
■Adleron
■Aeromatic 1912
■Alado
■Alvaro Amorosi
■Anderson & Bryl
■Andre Belfort
■Anno 1827 Hamburg
■Ascari
■Astroavia
■Baxx & Bloom
■Bernadino
■Bosce
■Bossart
■Breytenbach
■Buchner-Bovalier
■Burgmeister
■Cacalla
■Calvaneo
■Cantani
■Carlo Gallucci
■Carucci
■Cassini
■Cavadini
■Centia
■Charles Conrad
■Charles Delon
■Chenevard
■Claude Valentini
■Constantin Durmont
■Constantin Weisz
■Davis
■Denacci
■Diamstar
■Divinus
■Donati
■Donati Firenze
■Elysee
■Emile-Frey
■Engelhardt
■Enzo Bellini
■Estana
■Feinwerk
■Firefox
■Forester & Cie

F – M

■Francois-Rotier
■Frederique Rothenberg
■Gadison Stern
■Galileo 1583
■Gallucci
■Glaswerk
■Goer
■Graf von Monte Wehro
■Graf von Sponheim
■Haas & Cie
■Hamberg & Söhne
■HB & Söhne
■Heinrichssohn
■Insignum
■Ivens & Söhne
■J.Wendenburg
■Jacques Cantani
■Jaragar
■Javelle
■Jeane Melaine
■Jean Jacot
■Juwelis
■Karl Breitner
■Khamaro
■Kings & Queens
■Königswerk
■Kronwerk
■Krug-Baümen
■Laurine
■Laurini
■Lindberg & Goldmann
■Lindberg & Sons
■Linhart
■Linnhoff & Lorenz
■Lobor
■Loewenstein
■Louis Bolle
■Louis Lobel
■Louis Valentino
■Louis Valon
■Lucien Picard
■Lukado
■Luy & Kush
■Maria Giesen
■Marina Militare
■Medor

M – Z

■Meisterkrone
■Meisterzeit
■Michel et fils
■Minoir
■Moneque
■Montale Paris
■Montre Noble
■Montres Allison
■Mzi
■Newton & Sons
■Nexus
■Nomex
■Olipai
■Olivier Witteaux
■Orkina
■Oskar Emil
■Ottimo
■Pascal Hilton
■Perigaum
■Persopolis
■Phobos
■Pierrini
■Pionier
■Pizzaro 1897
■Raschke Glashütte
■Rene Barton
■Robert Frank
■Rochmont
■Roebelin & Graef
■Romilly
■Rothenschild
■Röthlin
■Rover & Lakes
■Rüttli
■Sachmann & Benz
■Scheffler & Soehne
■SwissStar
■Theorema
■Vandenbroeck & Cie
■Wagner since 1948
■Windgassen
■Wührer & Sons
■Yves Camani

Beide links werken niet (meer) ?

óf er is een héél snelle juwelier die e.e.a. als de sodemieter aanpast of…ja of wat nog meer?!?

Als je zoekt op de naam van de juwelier dan zou je het wel moeten vinden, hier is juist het omgekeerde aan de hand, horloges die je op ebay kan kopen tussen de 40 en 200 euro worden hier aangeboden als topstukken voor extreme prijzen, en ik ben bang dat het nog succesvol is ook gezien de reactie’s op facebook, een horloge van 40 euro verkopen voor 1500 euro lijkt me op zijn zachts gezegd niet netjes toch?

Het antwoord is even simpel als waar: “als iets te mooi is om waar te zijn, dan is het dat meestal ook”. Daaronder vallen uiteraard “gratis horloges te winnen”, “superkortingen”, etc.

Zolang er hele volksstammen intrappen, gaat het gewoon door.

Popma Schreef:

óf er is een héél snelle juwelier die e.e.a. als
de sodemieter aanpast of…ja of wat nog meer?!?

(:smiley:

Ik snap er niks meer van, ze gingen eerst een Breitling colt weggeven (toen heb ik me al ingeschreven), en nu opeens een Tag Heuer aquaracer. En blijkbaar tussendoor ook nog iets anders?

maardein Schreef:

Ik snap er niks meer van, ze gingen eerst een
Breitling colt weggeven (toen heb ik me al
ingeschreven), en nu opeens een Tag Heuer
aquaracer. En blijkbaar tussendoor ook nog iets
anders?

dure hobby om zulke klokjes weg te geven, zal wel meer een lokkertje zijn en vlak vlak voor de tijd de regeltjes even wijzigen of iets onnavolgbaars te doen.

blijf 't een vreemd verhaal vinden

Ace geeft die horloges echt weg, ze hebben de uitreiking op facebook en youtube bekend maken, de omega is gewoon weggegeven was het een 300m quarz, vergeet ook niet dat dat deze weggeef acties als doel hebben om zoveel mogelijk volgers op facebook te krijgen en al die volgers zijn potentiële klanten dus deze weggeef actie leveren op lange termijn gewoon geld op.

De Breitling heb ik gemist denk ik de tag word pas verloot op het moment dat Ace weer een mijlpaal in het aantal volgers heeft bereikt ik denk dat dit bedrijf te serieus is om mensen te misleiden hoor, dit klopt echt wel!

zulke acties om slechts wat volgers te krijgen is wel de goedkoopste manier, 't feit alleen al óm volgers te krijgen.

ik zie 't allemaal nog steeds als kleine Hyve koters die zoveel mogelijk virtuele vriendjes willen hebben.
en wees nou eerlijk: hoeveel doe je zelf met facebook, hoevaak kijk je er op enz?!

ik heb zelf ook facebook, linkedin en twitter…bijna geen volgers en dat is me wel zalig.
kan me ook niet indenken dat dáár juist de handel zit, als mensen iets nodig hebben wat jij levert of kan leveren dan komen ze vanzelf wel.

Nou ik zit elke dag op facebook en een paar mensen van horlogeforum zitten er ook vrij vaak op, zo zijn er een paar hele populaire facebook pagina’s zoals wristshots en paneristi waar elke dag foto’s binnen komen net als het woensdag en vrijdag topic hier maar dan elke dag, facebook is gewoon een heel groot platvorm waar je als bedrijf gewoon kan laten zien wie je bent en wat je doet, en het bereik is gewoon heel groot, ik zie het als iets heel grootst, ik kijk amper nog tv, ik zit op facebook :wink:

heb even e.e.a. gevolgd op WUS inzake Ace en de aanbieding

ze zijn geswitched van Breitling Colt naar een (lelijke) Tag Aquaracer.

bij 10.000 likes gaat 't horloge dus weg, de kans is relatief klein dat de 10.000 likes gehaad worden en dus goedkope reclame.

oftewel: doe 10 x zo’n actie met 10.000 likes, 9 keer met een horloge waarvan de kans klein is dat die de 10.000 likes gaat halen en 1 horloge die 't wél gaat halen.

kosten: weinig
bereik: veel
nadeel: laag bij de grond/goedkoop…hoe je 't maar wil noemen en elke keer trappen er weer complete volksstammen in.

op zo’n manier kan ik ook wel leuke acties bedenken.

en ja, nu kan je wel zeggen dat ze wél een Breitling of Tag weggeven, maar ook Breitling en Tag maken modellen waar Antje C. van opgedroogd raakte.

(en wil je weten wie Antje C. is, zoek op google “Antje C. Duitsland” :D)

Tja… De 5000 likes voor de Omega-actie zijn wel degelijk gehaald. Daar heeft iemand een heel leuk horloge aan overgehouden. En Ace? Geen idee… Maar het zal wel iets opleveren, anders zou er geen vervolg zijn gekomen.

Popma Schreef:

heb even e.e.a. gevolgd op WUS inzake Ace en de
aanbieding

ze zijn geswitched van Breitling Colt naar een
(lelijke) Tag Aquaracer.

bij 10.000 likes gaat 't horloge dus weg, de kans
is relatief klein dat de 10.000 likes gehaad
worden en dus goedkope reclame.

oftewel: doe 10 x zo’n actie met 10.000 likes, 9
keer met een horloge waarvan de kans klein is dat
die de 10.000 likes gaat halen en 1 horloge die 't
wél gaat halen.

kosten: weinig
bereik: veel
nadeel: laag bij de grond/goedkoop…hoe je 't maar
wil noemen en elke keer trappen er weer complete
volksstammen in.

op zo’n manier kan ik ook wel leuke acties
bedenken.

en ja, nu kan je wel zeggen dat ze wél een
Breitling of Tag weggeven, maar ook Breitling en
Tag maken modellen waar Antje C. van opgedroogd
raakte.

(en wil je weten wie Antje C. is, zoek op google
"Antje C. Duitsland" :D)

De 10.000 likes halen ze ook 100% zoveel is dat niet.

Maar ja het ging niet over Ace he :slight_smile:

Popma Schreef:

heb even e.e.a. gevolgd op WUS inzake Ace en de
aanbieding

ze zijn geswitched van Breitling Colt naar een
(lelijke) Tag Aquaracer.

bij 10.000 likes gaat 't horloge dus weg, de kans
is relatief klein dat de 10.000 likes gehaad
worden en dus goedkope reclame.

oftewel: doe 10 x zo’n actie met 10.000 likes, 9
keer met een horloge waarvan de kans klein is dat
die de 10.000 likes gaat halen en 1 horloge die 't
wél gaat halen.

kosten: weinig
bereik: veel
nadeel: laag bij de grond/goedkoop…hoe je 't maar
wil noemen en elke keer trappen er weer complete
volksstammen in.

op zo’n manier kan ik ook wel leuke acties
bedenken.

en ja, nu kan je wel zeggen dat ze wél een
Breitling of Tag weggeven, maar ook Breitling en
Tag maken modellen waar Antje C. van opgedroogd
raakte.

(en wil je weten wie Antje C. is, zoek op google
"Antje C. Duitsland" :D)

Ik snap echt niet waarom jij negatief bent.
Het zijn leuke acties waar heel veel mensen aan mee doen.
Het snelste horlogenieuws krijg je tegenwoordig juist vaak door facebook en twitter.

On topic: Juwelier pagie vind ik echt niet betrouwbaar overkomen.
Ik zag het ook al en man, wat een lelijke horloges met volkomen belachelijke prijzen.
Dat vind ik nou oplichting.

Ik zie het niet als negatief, maar meer als realistisch. Zoals mijn opa al zei: voor niks gaat de zon op, en hij had (en heeft) meestal gelijk. En die ene keer dat hij ongelijk heeft durf ik wel mis te lopen.

Just my 2 cents
:slight_smile:

mcfr Schreef:

Popma Schreef:


heb even e.e.a. gevolgd op WUS inzake Ace en de
aanbieding

ze zijn geswitched van Breitling Colt naar een
(lelijke) Tag Aquaracer.

bij 10.000 likes gaat 't horloge dus weg, de
kans
is relatief klein dat de 10.000 likes gehaad
worden en dus goedkope reclame.

oftewel: doe 10 x zo’n actie met 10.000 likes,
9
keer met een horloge waarvan de kans klein is
dat
die de 10.000 likes gaat halen en 1 horloge die
’t
wél gaat halen.

kosten: weinig
bereik: veel
nadeel: laag bij de grond/goedkoop…hoe je 't
maar
wil noemen en elke keer trappen er weer
complete
volksstammen in.

op zo’n manier kan ik ook wel leuke acties
bedenken.

en ja, nu kan je wel zeggen dat ze wél een
Breitling of Tag weggeven, maar ook Breitling
en
Tag maken modellen waar Antje C. van opgedroogd
raakte.

(en wil je weten wie Antje C. is, zoek op
google
"Antje C. Duitsland" :D)

Ik snap echt niet waarom jij negatief bent.
Het zijn leuke acties waar heel veel mensen aan
mee doen.
Het snelste horlogenieuws krijg je tegenwoordig
juist vaak door facebook en twitter.

On topic: Juwelier pagie vind ik echt niet
betrouwbaar overkomen.
Ik zag het ook al en man, wat een lelijke horloges
met volkomen belachelijke prijzen.
Dat vind ik nou oplichting.

Tja, verdienmodellen veranderen ook geregeld, maar “gratis lokkertjes” blijven trekken. En met relatief lage kosten een grote groep volgers krijgen… lijkt me voor het bedrijf geen slechte keuze. De vraag is wat voor consequenties het voor de klant kan hebben…

marnix.moed Schreef:

Tja, verdienmodellen veranderen ook geregeld, maar
"gratis lokkertjes" blijven trekken. En met
relatief lage kosten een grote groep volgers
krijgen… lijkt me voor het bedrijf geen slechte
keuze. De vraag is wat voor consequenties het voor
de klant kan hebben…

@Mcfr
ik ben niet negatief, maar zo zie ik 't!
Zoals Wilseiko zegt: voor niks gaat de zon op.

@Marnix
het is wel een goedkope manier om volgers te krijgen, maar volgers op FB…heel eelijk: wat heb je er aan?
in dit geval is 't één druk op de knop, je volgt iemand en dan is 't klaar…daarvoor hoef je 0,0 binding met een bedrijf voor te hebben en het is zéér goed mogelijk dat je er als winkel zijnde van die mensen nooit een cent zal zien.

op een gegeven moment zal bij mensen 't lampje ook wel gaan branden dat 't een goedkope manier is om “reclame” te maken en dat er min of meer misbruik van de mens word gemaakt.

de kans dat ik mijn winkeltje op zo’n manier te kijk zet en/of zo’n actie doe: kansloos…ik wil m’n goede (goede?? ja!) naam daar niet voor gebruiken, vroeg of laat worden mensen toch wel wakker.

en wil je reclame maken, doe 't dan op een originele manier :slight_smile:

marnix.moed Schreef:

Tja, verdienmodellen veranderen ook geregeld, maar
"gratis lokkertjes" blijven trekken. En met
relatief lage kosten een grote groep volgers
krijgen… lijkt me voor het bedrijf geen slechte
keuze. De vraag is wat voor consequenties het voor
de klant kan hebben…

Je ziet altijd dat zodra zo’n actie gestart word de aandacht het hoogst is.
Ik kijk dan meestal ook meteen op de eigen webpagina wat ze nog meer hebben.
Bij Ace is dat al duidelijk, maar je blijft het toch in de gaten houden.