Wat vinden jullie hier van?

Hallo forum leden,

Graag jullie mening: ik begin verslaafd te raken aan duikers met een automatisch uurwerk. Fantastische techniek vind ik dat, maar nu wil ik graag iets bijzonders aanschaffen. Ik loop tegen deze aan:

.
Wat vinden jullie hier van? Zou dit iets waardevols kunnen zijn, of heb je wellicht nog alternatieven voor me? Of zal ik Rob lastigvallen met de bestelling van zo’n gave Seiko Monster Orange? Ik ben nog niet zo ver dat ik angstaanjagende bedragen voor een polsklokje over heb, dus dezelfde prijsrange moet het wel zijn.

Kwalitijd Schreef:
-------------------------------------------------/.

Wat vinden jullie hier van? Zou dit iets
waardevols kunnen zijn, of heb je wellicht nog
alternatieven voor me? Of zal ik Rob lastigvallen
met de bestelling van zo’n gave Seiko Monster
Orange? Ik ben nog niet zo ver dat ik
angstaanjagende bedragen voor een polsklokje over
heb, dus dezelfde prijsrange moet het wel zijn.

ik vind t wel n mooie klok, op dat rode na. ik hou meer vd subtiele kleuren, als zwart, grijs, donkerblauw, etc. daarbij moet wel gezegd worden dat ie wat kenmerken heeft v omega’s duikhorloges. niet dat ik dat perse erg vind, maar goed om te weten.
wat bedoel je overigens met waardevol? value4money, waardevast, iets luxe/chiques, etc?

n monster lijlt me altijd n goeie. monster is wel n exentrieke klok die niet iedereen aanspreekt. ik moest dr ook.aan wennen. maar ze hebben n eigen look en je krijgt vh geld n degelijk klokje. die nieuwe met ‘jaws/tanden’ vind ik helemaal gaaf.

hier mijn mod, die intussen nog n klein beetje aangepast is www.horlogeforum.nl/read.php?2,2145312,2209682

Deze horloges worden ontwikkeld door Docvail van WUS. Deze Orthos ziet er wel leuk uit, maar niet alle modellen vind ik even geslaagd.

Hier is meer nieuws te vinden http://forums.watchuseek.com/f71/official-lew-huey-new-models-news-thread-1015143.html

Man bijt hond ?

Loop er niet echt warm voor.

Dan zou ik idd voor een Monster gaan…

Als je stijlvol wilt zijn moet je niet iets bijzonders kopen, maar iets minimalistisch.

Ik zou dan zeker voor een Seiko gaan, hoef je maar één keer te kopen, oerdegelijk.

Okee, bedankt voor de input. Ik ga toch maar eens mijn spaarvarken bijvoeren voor een mooie Seiko.

Kwalitijd Schreef:

Okee, bedankt voor de input. Ik ga toch maar eens
mijn spaarvarken bijvoeren voor een mooie Seiko.

als je de ouwe orange nieuw wilt, zou dan niet te lamg wachten. sprak rob toevallig en hij krijgt ze niet meer en kan alleen nog n paar modden. volgens mij worden ze niet meer gemaakt sinds die met jaws tanden er is.

Klopt, de oranje en zwarte “oude” Monsters die je Nu nog kan kopen zijn voorraad van de productie van vorig jaar.
Ik heb nog wijzerplaten van de oranje liggen, ik kan ze dus nog in elkaar zetten.

Ik vind de ‘2nd generation’ juist wel mooi met die tandjes :smiley:

Kwalitijd Schreef:

Ik vind de ‘2nd generation’ juist wel mooi met die
tandjes :smiley:

dan heb je nog wel effe om em vet te mesten :wink: