Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie dit kopen?

Nee

Je kunt ook zelf via ome Ali zo’n mod kopen. 80 a 90 piek exclusief Casio.
Beetje YouTube kijken en het scheelt je een paar tientjes kwa kosten.

Succes er mee !

1 like

Wel interessant dat er een kroon aan zit gezien je de tijd van deze G shock via de knopjes versteld😂🫣

1 like

Is een normale prijs voor dit horloge en de kwaliteit is altijd goed van Casio. Dus als dit je ding is kun je het gerust kopen.

Viel mij ook op. Wel benieuwd hoe dit zit. Of is de kroon een pusher? Of zit het er zo omdat het dan meer op een Oak lijkt? Wie het weet mag het zeggen :grin:

1 like

Mijn mening is onbelangrijk. Jij moet hem dragen.
Ik kan je wel wat voorwaarden noemen waar een horloge bij mij aan moet voldoen:

• is het een mooi horloge?
  • kloppen de afmetingen met wat om de pols past?
  • wil/ kan ik het horloge betalen?
  • ga ik het daadwerkelijk dragen gebruiken of heb ik al veel leuker spul in de kist?

Als je op deze vragen volmondig ja kunt zeggen, hoeft niets je tegen te houden. ik zou zeggen kopen kopen kopen, want het is een prachtige casioak.

1 like

Nee.

Ik haat de Royal Oak. Ik vind ze echt afgrijselijk lelijk en über vulgair.

Dat geldt zeker ook voor de Genta Ingenieur, de Nautilus, de 222, de Overseas, alles van Hublot. In mindere mate ook voor de Aikon, PRX en Defy Skeleton.

Een Skyline, Tonda PF of die nieuwe Moser, soit, die zijn goed te pruimen. Maar alle hommages zijn sowieso skere reut.

Gelukkig ben jij mij niet, dus moet jij dat gewoon zelf weten. Deze Casio is wel gemod, ik zou het niet doen. :rofl:

1 like

Nee

Garmin is cool, g-shock was cool

Als je het zelf een mooi horloge vind dan gewoon doen, jij bent degene die er het meest naar kijkt. En zoals andere al aangeven, je hebt altijd mensen die het niks vinden. Succes!

Ik vind hem wel gaaf, zou hem zeker overwegen. Komt bij dat Casio gewoon een topprodukt is. Kunnen een hoop 10x zo duur merken nog wat van leren.
Gewoon kopen als het je wat lijkt.

99% vd normale stervelingen reageren hier niet op. Ze letten daar ook niet op.

1 like

Niet mijn smaak. Maar dat is het orgineel ook niet :roll_eyes::woozy_face:

Niet doen - niet voor dit geld.
Ik ben zelf deze route ook opgegaan een tijdje terug.
Horloge voor 60 euro gekocht op MP en de Mod via Ali voor 95 Euro.

Hoewel de mod van goede kwaliteit was, was de hele set echt ruk.
Veel te groot en lomp, zelfs voor mijn 21.5 CM pols.

Maar goed dat is mijn mening. Je kan het goedkoper zelf doen als je het toch wilt proberen.

Ik vind dit echt een tof ding, ook geen gekke prijs mijns inziens :innocent:

Leuk om te zien maar zelf kopen direct nog niet, daarvoor moet ik er eerst nog 100x naar kijken …

Als je dik wilt doen ga je het hiermee niet redden.

Ik vind het niet lelijk, maar zou toch voor een originele G-Shock gaan en geen mod.

€ 230,- is echt teveel voor deze Casio, hier ben je voor een heel stuk minder klaar

Niet mijn ding.
Maar al vaker gezegd :point_up_2: doen wat jij wilt en/of goed bij voelt!