Wat vinden jullie hiervan? Zouden jullie dit kopen?

Beste,

Ik ben onlangs dit horloge tegengekomen op Chrono24 en moet zeggen dat ik het een vrij cool horloge vind en ik twijfel om het te kopen. Mijn vraag voor jullie is nu, zouden jullie zelf zo een soort horloge kopen (dat eigenlijk lijkt op een Royal Oak) en hoe denken jullie dat mensen op zo een horloge zouden reageren/ wat vinden jullie er zelf van?

Groetjes,

Maxim

9 likes

Is dat belangrijk?

Op het forum is/was het wel een redelijk populair modelletje.

4 likes

Als je het tof vindt; lekker doen! Weinig mensen reageren er op; uberhaupt kan het 99% van de mensen niet schelen wat je voor horloge hebt.

7 likes

Wel grappig. Maar wat koste het. En oppassen als je over straat loopt. Voor je het weet wordt je overvalle. Voor AP aangezien.

1 like

230€

Dat vind ik teveel voor een grapje!

2 likes

@MAXCAS2003 waarom twijfel je?

Tof horloge, gewoon kopen als je het mooi vind :wink:

1 like

Jahoor leuke mod :+1: Gewoon doen

1 like

Al kreeg ik geld toe…

Ik vind het niks

De enige graadmeter om een horloge te kopen en dan zeker in die prijsklasse is wat je er zelf van vindt. Jij vindt hem cool, dus wat let je. En wat andere mensen ervan zeggen is toch boeien, de 1 zal hem mooi vinden en een ander weer foei lelijk. Maar jij moet hem dragen en jij vindt hem mooi. Gaan voor die banaan , ehh horloge bedoel ik :smiley:

2 likes

Als jij hem mooi vind, gewoon lekker kopen en dragen :grin: compleet niet over nadenken wat anderen er misschien wel niet van gaan vinden. Hun hebben geen bijdrage geleverd aan jouw inkomsten :sunglasses:
Persoonlijk, nee absoluut niet mijn ding. Maar gelukkig smaken verschillen. :yum:

Gaat er inderdaad om wat je er zelf van vind :blush: ik vind het een tof en stoer horloge :+1:t2: doen!

Ik vind het een leuk ding.

Maar kan je dan niet beter zelf een casioak kopen met een losse mod via Ali express?

Dan Ben je denk ik goedkoper uit en kun je zElf nog een beetje knutselen

Kopen wat jij mooi vind! Kwaliteit van Casio is prima. Wel even kijken of de maat van het horloge een beetje bij je polsomtrek past.

Behalve een enkele liefhebber en leden van dit HF zal niemand erop reageren. Tegenwoordig draagt iedereen een smartwatch (lekker afgezaagd).

1 like

Totaal niet interessant hoe anderen op jouw horloge reageren.
Die vraag moet je gewoon NOOIT meer stellen… …
Het totale horloge gebeuren draait om jouw eigen smaak en wensen
Mijn ding is het niet, maar als jij hem mooi vind, doen :+1:

2 likes

Gewoon kopen als jij hem mooi vind, je koopt het voor jezelf en niet voor anderen.

Persoonlijk gezien is het een aardig model.
:ok_hand:

1 like

Leuk die schrijfouten!!
Ja, oplettender die lelijkerd :wink:!

Inderdaad kopen wat jezelf mooi vindt. It is not my cup of tea :stuck_out_tongue_winking_eye:

Zou dit kopen als het niet te duur is. Dit horloge is tenslotte een geintje.