Wat vinden jullie hiervan?

Wat vinden jullie van deze twee duikhorloges van Iwc. Mijn persoonlijke voorkeur gaat uit naar de tweede met de rubberen band. Ik ben benieuwd wat jullie vinden. Denk dat dit mijn volgende aankoop word.


Mvg Dennis.

1 like

ik vind ze super , als ik niet al een aantal duikers had zou ik er ook 1 kopen , ik verplicht me zelf me nu om rond te kijken , en dan vooral naar niet duikers.

erg strakke klok.

Mijn smaak is het niet. Het ziet er in mijn ogen voor een duiker te glad uit.
Bij IWC denk ik meer aan schitterende dress-watches.

Of heeft IWC echt een duikverleden?

Ik vind ze niet mooi. Zeker gezien de opties die er zijn voor hetzelfde geld.

De 1e stond op de wishlist, prachtige klok, mooie afwerking en die band… echt heel mooi. De 2e doet goedkoop aan door de gele kleur.

Ff keike… hij staat er nog steeds op, maar onderaan de rol.

Deze vind ik wel de minste IWC’s.
Veel andere modellen zijn wel mooi (maar ook wel erg aan de prijs)

Een Big Pilot staat al enige tijd op mijn wish-list (en zal daar ook nog een tijd blijven staan)

gr,
Hans Mennink

Ik vind ze wel mooi maar veel te duur (voor wat je krijgt dan).
Veel mensen willen een duiker omdat het een duiker is, als er echt mee gedoken gaat worden koop je geen IWC, maar een goedkoop duikertje bij een duik-shop. Ik vind zelf de Sub en de Seadweller mooier, niet omdat het duikers , hoor, maar omdat die niet van die kleurtjes hebben.
Ik zou voor de eerste gaan.

persoonlijk vind ik de rolexxen ook wel aardig , de iwc’s hebben wel een echte eigen look , rolex mischien ook wel maar er zijn zo veel merken die iets hebben wat er op lijkt.

en voor zover ik weer zijn er niet geen andere klokkies die echt veel van de iwc duikers weg hebben.

Ik heb ook al meerdere duikers waaronder een Rolex. Ik ben ook niet van plan om met die iwc te gaan duiken maar vind het wel een mooie klok om in mijn verzameling erbij te hebben. Ik heb ook al een Iwc big pilot in platina. Als duiker heb ik ook al mijn Marcello C Nettuno 3 Twee maal een Corum Dive Bomber en vier monsters (Geel oranje zwart en blauw) Maar om te duiken gebruik ik altijd mijn citizen aquland.

Mvg Dennis.

Goed dat ik nog ff naar je foto’s kijk,want ik wilde je net een tip geven om ff bij Sayin te kijken…

Mooie horloges,lekker dikke kast.Ik zou ook voor de rubbere band gaan…

Absoluut een duikers verleden (heden)…

groeten Tim.

Ik vind de uitvoering zonder chronograaf mooier, en dan de zwart-wit uitvoering met rubber band, errug mooi.

Ruud

niet mijn smaak

Het enige waar ik altijd weer over val is dat ik bij een duiker de functie van een chronograaf niet goed begrijp. Bij de meeste chronografen mag je ze niet eens onder water gebruiken dus ik denk dat ik voor het model zonder chronograaf ga.

Mvg Dennis.

Errug mooi en dan vooral de Non-chrono.

Die zou ik ook nog wel eens kunnen kopen.