Wat vinden jullie hiervan?

Een niet alledaagse combinatie, maar ik vind het toch erg geslaagd. Wat vinden jullie; een mooie combinatie, of kan dit echt niet? (een “Submariner” met een aviator strap).

Groeten,

Stefan

Mooi horloge, mooie band maar vind deze combi te veel van het goede. Het word dan te druk voor een duiker vind ik. Ben overigens wel gecharmeerd van leer maar dan zonder schroeven.

Tja, het horloge lijkt natuurlijk sterk op een R.l.x sub en die hoort gewoon op staal…

Mijn beste,

Deze combinatie verdient beter dunkt mij.
Een lederen band prefereer ik wel, maar dan ook zonder schroeven. En wellicht dat een zwart lederen band meer een verlengstuk vormt met het horloge.
Voorts is natuurlijk een combinatie met een (donker)grijze natoband het proberen waard.

En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Nee, dit vind ik persoonlijk niet staan. De de Oysterband is m’n favoriet.

voor mij een “NO GO” vind het een beetje te druk geworden…

Nee, niet bruin en zonder spijkers graag.
Doe dan maar zwart rubber.

Zwart rubber of staal.Sluit mij hier bij aan.
Mooie klok trouwens.(tu) met een vriendelijk prijskaartje.
Veel plezier ermee!

moet echt op metaal of zwart rubber. staat op zo’n klok toch het mooist.

Dat is in ieder geval duidelijk :slight_smile: Het is inderdaad wel erg druk. Bedankt vast voor jullie meningen, rubber heb ik nog niet geprobeerd, ga ik toch maar eens doen.

Groeten,

Stefan

Alhoewel oyster m’n favo op dit model is, vind ik een dikke zwarte yaffle/zulu er ook mooi op staan.

Not my cup of tea. Een mooie kautchukband en dan een zwarte, zou m.i. recht doen aan deze mooie duiker.