Wat vinden jullie van...de belowzero

Ik vind het een twijfel gevalletje. Maar ik ben niet zo weg van duikers dus dat speelt dan ook weer mee. Vind wel de datum aanduiding naast de 3 “vreemd”.

Tja, het is waar je jezelf aan gewend.

Na een weekje een dressy van 39mm vind ik zelfs
een monster al gigantisch.

Grt.

Mwhao,
Niet echt mijn ding.
Maar ieder zijn eigen stijl.

San Solo Schreef:

Ik vind het een twijfel gevalletje. Maar ik ben
niet zo weg van duikers dus dat speelt dan ook
weer mee. Vind wel de datum aanduiding naast de 3
"vreemd".

Ben zwaar verslaafd aan duikers.:slight_smile: Maar dit is niet mijn ding.

Geen ervaring met die model, maar vind em wel stoer en apart.

Als android gebruiker is het me een raadsel hoe je geen fotos kan linken… Zoveel mogelijkheden! Zeker geen reden om af te haken als lid.

Wat het horloge betreft: Mwoa, plaat is OK, 0 ipv 12 hoeft van mij niet. En die schroeven doen het ook niet voor me.

gr, HJR

h_j_r_ Schreef:

Als android gebruiker is het me een raadsel hoe je
geen fotos kan linken… Zoveel mogelijkheden!

Ik denk dat ie bedoeld dat het minder makkelijk is om eigen foto’s te plaatsen. Op sommige fora kun je makkelijk een bestand/foto toevoegen. Het forum heeft dan misschien ander software nodig. Nadeel voor forum is dat het snel ‘vol’ kan raken met MB’s aan foto’s.

Linken zal wel veel minder kosten. Ik heb d’r wel begrip voor. Alleen maak ik daardoor vaker gebruik van internetplaatjes, dan dat ik eigen foto’s toon.

Gewoon een leuk ding. Maat lijkt groot, maar relatief draagbaar.

Erg mooi. Is duidelijk weer eens wat anders dan standaard. Vooral de wijzers vind ik mooi.

Ik ben zelf een tijdlang in het bezit geweest van de chrono pvd versie. Helaas was de pvd laag niet super en waren er op sommige plekken bij de bouten slijtage plekken te zien. Desalnietemin vind ik het model nog steeds enorm mooi! Alleen zou ik nu graag de stalen versie willen, chrono of niet maakt niet uit.

Ik heb ook nog nooit zo’n enorm strakke bezel gezien op een horloge… 180 kliks waarbij elke klik superstrak was, zonder spelling! echt een genot was dat.

Dus als je met een super robuust uiziende klok een klein beetje voorzichtig kunt doen, is dit echt een hele mooie klok!

Groet,

Kenzo

Inderdaad, de bouten storen me niet echt enkel het datum venster naast de drie oogt heel raar.
Langs de andere kant vindt ik de plaatsing ervan beter dan bv tussen de vier en de vijf en ze hebben wel overal volledige cijfers gelaten en niets afgekapt.

Bij de stalen versie vallen de bouten iets minder op dus daarvoor zou ik het niet laten.

Ik weet wel dat grote horloge niet meer ‘in’ zijn maar ik doe niet zo mee met trends en mode.
Daarbij komt dat ik voor elke gelegenheid wel een paar modellen heb.

Heb net de Casio mtg1000 in pvd aangeschaft en zou deze twee samen deze zomer, wij plannen twee keer zwem- en zonvakanties, als horloge kunnen gebruiken. Neem gewoonlijk drie klokjes mee dus hierbij nog en kleinere zoals de hydroconquest oid ?

Oh… proficiat met die Casio mtg 1000

volgens een artikel op WUS is dat ding uitgerust met : “FURUOTOKARENDA” :}

Furuowatte ?

vinrouge Schreef:

Furuowatte ?

nee voor de Furuowatte moet je bij Seiko zijn.

Fully auto calendar? :stuck_out_tongue:

Selie Schreef:

Fully auto calendar? :stuck_out_tongue:

:? verader !!!

zat ik net ff die Belg te juinen
ga jij hem nog wijzer maken dan ie reeds is (:smiley:

Had die domme Belg et wel effe lekker snel gegoogled hoor !

Hij bevalt me tlouwens plima !

Excuses. Zal er de volgende keer rekening mee houden. >X(:smiley:

@ vinrouge

Dan is hij gelukkig niet door
Sum Ting Wong afgemonteerd :)-D