Al een tijdje op het oog maar daar er steeds andere dingen op m’n pad kwamen bleef deze steeds links liggen.
Daar hij mee nu als vitrinemodel wordt aangeboden voor en hele leuke prijs denk ik er opnieuw over na hem toch aan te schaffen.
Echter graag enkele meningen en /of bedenkingen van de formeren hier.
Dus graag enkele ervaringen en pro’s-contra’s van deze klok.
Max. Dank voor jullie hulp.
Maar ik blijf het herhalen dat ik door gebruik van een android tablet geen foto’s kan plaatsen. Dit is op dit forum een reden tot ergernis voor sommige leden en dus ook voor mezelf.
Heeft me al doen overwegen niet meer actief te zijn en enkel nog te lezen.
Maar ik blijf het herhalen dat ik door gebruik van
een android tablet geen foto’s kan plaatsen. Dit
is op dit forum een reden tot ergernis voor
sommige leden en dus ook voor mezelf.
Heeft me al doen overwegen niet meer actief te
zijn en enkel nog te lezen.
Ik gebruik meestal mn android smartphone.
Eigen foto’s tonen vind ik ook erg onhandig, omdat je eeret de foto ergens naartoe moet uploaden en daarna hier n link naar moet maken. Maar n op google gevonden plaatje linken vind ik best te doen.
Ff googlen, linkje kopieren en plakken met et voila. Moet alleen wel handmatig http: /// typen. De extra / is weer nodig omdat android t laatste teken verwijderd bij t plakken. Heb n paar spaties her en daar gezet, omdat t forum er gelijk n link v probeert te makeen.
Ik heb dit nog niet eerder gelezen. Hoe komt dit als ik vragen mag? Op mijn Ipad is het geen probleem. Maar goed, er komt nieuwe horlogeforum software, dus alles wordt misschien toch wel anders.
Kom op kerel, dat is toch geen reden om je te laten wegjagen,
b.t.w. ik heb ook een android tablet
en je hoeft alleen maar een linkje van de foto te plakken en dat 2x tussen [ ] haakjes te plaatsen met tussen de eerste 2 haakjes IMG en bij de haakjes na de link /IMG ertussen.
eigen foto’s is misschien wat lastiger plaatsen maar met een link is het vrij eenvoudig (tu)