wat vinden jullie van de cellini lijn van rolex?

Ja! Cellini. De naam klinkt als de mooiste muziek en de meeste Cellini’s van Rolex zou ik zo willen hebben. Ik ben dan ook voor alles een liefhebber van dressers. Wat betreft de prijs: daar heb ik me nog niet op georienteerd. Rolex hè.

1 like

Vind ze erg prachtig! weet te weinig af van Rolex. In deze prijscategorie verwacht je eigenlijk een open case back waar je prachtige met de hand gegraveerde uurwerken kunt zien. Hoe zit dat eigenlijk met die Cellini’s?

Omdat het luxe dressers zijn vind ik de keuze voor edelmetaal wel enigszins logisch.

Ik vind ze prachtig maar inderdaad veels te duur

4 likes

Kei-maai

2 likes

Ik deel de mening van velen. Mooi (mooier dan de “standaard” Rolex modellen wmb), maar te duur. Verklaart waarschijnlijk ook waarom zo weinig mensen hier er eentje hebben.

Als in gouden greep?

Voor mij is de naam Rolex onlosmakelijk verbonden met de submariner.

Hoewel ik van dress watches houd, vind ik de Celline collectie niet meteen fraai. Voor wat het kost, zou ik eerder kijken naar Patek Philippe of zelfs Vacheron Constantin.

2 likes

De Celini’s zijn nog de echte horloges van Rolex, mooie complicaties en gouden kasten zoals het hoort bij dat merk. De Submariners zijn toch een beetje wat de Golf voor VW is daarom zie je beide zoveel. En dat zeg ik als Rolex eigenaar.

2 likes

Prachtige lijn…er zitten pareltjes bij…:ok_hand:

10 likes

Onlangs gepast en vind ze toch wel erg mooi.

Dit zou mijn huidige keuze zijn;

Onderstaande nog niet gepast, maar in witgoud een winnaar. Denk zelfs de mooiste maanfase van dit moment. Voorlopig niet beschikbaar en dat is maar goed ook. :wink:

7 likes

Het lijkt gewoon te werken, dus ik kan ze geen ongelijk geven; alleen niet van mijn geld. :sunglasses:

1 like

Bijna mooi. Althans sommige modellen. Met name de rodium plaat.
Maar met 39mm en in verhouding echt te korte wijzers een no go.

2 likes