Wat vinden jullie van de Chopard Alpine Eagle?

Als ik dan al iets zou kiezen binnen dit subgerne (sportieve integrated bracelet, dikke bezel etc.) Dan de IWC ingenieur met witte dail. Geen scheef zittende schroeven schroeven, geen scheef datumvenster, subtielere bezel

Plaatje?

1 like

Ik heb met Chopard wel een beetje iets van, hoe kan een merk dat zulke mooie horloges maakt ook zulke enorme gedrochten produceren?
Voorbeeld van iets dat wel heel gaaf is

En tegelijkertijd ook dit soort dingen maken

1 like

Sporty vs dressy he.

Beetje alsof je een sub met een cellini vergelijkt :stuck_out_tongue:

3 likes

Ook daarvan is er eentje tof en de ander een gedrocht :wink:

Ja inderdaad. Cellinis, bah.

Waarom heb jij de enige GS gekocht die echt lomper en horkeriger is dan een submariner :p?

1 like

Ik dacht, wat is de antithese van de Cellini, dan koop ik die. Moet wel mooi zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Ik vind Chopard in elk geval wel tof spul maken. Vooral de luc’s. Maar het is toch een merk met wat minder naam en uitstraling. Girard-Perregaux zelfde.

Die GS is onvergeeflijk. Net een breitling :rofl:

1 like

image

Sommige zijn erg gaaf, sommige zien er zo uit

1 like

Chopard maakt mooie horloges, tijd en sieraad mits je daar natuurlijk van houdt. Greets nitram.

Dat is gewoon vet toch?

Maar die uurwerken zijn ook gewoon erg mooi.

Idk, het riekt nogal naar ‘we’re trying way too hard’. Voor de rest zit er vrij veel echt heel erg saais tussen. De uurwerken zijn prachtig, en af en toe maken ze echt iets heel erg moois. Is alleen wel de uitzondering.

1 like

True… maar dat is met de meeste merken.

Behalve rolex dan :stuck_out_tongue:

1 like

Obv

Perfect! :ok_hand:

1 like

Ik ben het eens met de schroefjes opmerking… Maar op het plaatje zitten de onderste ‘gaatjes’ ook niet evenredig… Daar zou ik me net zo aan ergeren…

Dacht precies hetzelfde, mooie wijzerplaat. Chopard maakt prachtige wijzerplaten die je amper goed op de foto krijgt. De kast van dit horloge vind ik niet mooi. Snap niks van die schroeven. Als er een goeie uitleg bij is, dan nog lelijker.

Prachtig horloge inderdaad, ik heb het exemplaar met de rode wijzerplaat.

6 likes

:rofl::joy::rofl: