Wat vinden jullie van de nieuwe Omega Planet Ocean ETNZ

ja, te snel gekeken, maar vind het te hard/fel dat blauw, en ook die blauwe accenten in de pushers (uberhaupt nooit een fijn gezicht) :unamused:

1 like

Ik vind het design erg goed gelukt. Ik begrijp ook dat een dergelijk sportief horloge best flink mag zijn qua afmetingen, maar zou deze maten (45,5 x 19 mm, 52,4 L2L) te fors vinden om hem dagelijks te dragen. Afgezien van het feit dat ik geen €15k heb om aan een horloge uit te geven :wink:

3 likes

Bijvoorbeeld:
Die gehele Summer Blue line up
Seamaster 300m Bond 60th
300m Bond limited ‘we have all the time in the world’
300m Nekton
300m Tokyo Olympic
Speedmaster Tokyo Olympic

1 like

Ja dat zijn er toch wel een aantal inderdaad. Kennelijk kon ik ze ook niet allemaal bijhouden, maar ik heb het iig niet als storend ervaren.

Tokyo is wel al weer drie jaar geleden, maar je vergat de Seamaster 300M Paris 2024: https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/diver-300-m/paris-2024/product

1 like

De lijst is oneindig :grin:

Maargoed dit is gewoon het business model van Omega/Swatch groep. Niks mis mee verder. Maar je raak dus soms een beetje ‘moe’ van al die Ltd’s en speciale edities :wink:

2 likes

Zo, die is wel echt tof!

Niet zo kapot van dat bioceramic.

1 like

Dat ging over de Blancpain x Swatch neem ik aan? Deze Planet Ocean is ‘gewoon’ black ceramic.

1 like

Zeeer mooi, alleen de prijs en de diameter, pffff

1 like

Het gaat wel hard achteruit met Omega zeg, heb je de lugspace gezien tussen lugs en band!

2 likes

Kijk nog eens.

1 like

Bande heeft blauw randje met zelfde
Kleur achtergrond

1 like

Wat grof naar mijn smaak. De plaat en de kleurstelling dan wel weer tof

1 like

Volgens mij is het groen.

Ook lelijk :face_with_hand_over_mouth:

1 like

Bah, wat zit er op de seconde wijzer. En die kleuren, helaas niets voor mij .

Te groot, en te druk

Heftig wel.

Prachtig ben aan het sparen.

1 like

Ik ook. Maar niet voor deze PO :crazy_face: