Wat vinden jullie van de nieuwe Omega Planet Ocean ETNZ

Gisteren (13/09) gepresenteerd:

https://www.omegawatches.com/watches/seamaster/planet-ocean/emirates-team-new-zealand/product

13 likes

Ik kan het bij Omega onderhand niet meer bijhouden met de special editions.

2 likes

ik vindt hem ietsje te robuust,
maar mss is dat de bedoeling wel :face_with_raised_eyebrow:

Tof ding! Met matte insert. Tegen beter weten in hopelijk een voorbode voor een update van de Planet Ocean. Dat die dan uitgevoerd gaat worden met een matte insert. Zoals het vorige 8500 model :slightly_smiling_face:

Lillek!

1 like

Dat vind ik de laatste jaren eigenlijk heel erg meevallen. Welke special editions doel je dan op?

2 likes

Ik vind hem echt zooooo moooooiiiii! Mooier als de Summer Blue lineup. Maar goed; niets zo subjectief als iets mooi vinden :v:t3: Heb er al over gedacht om wat te offeren voor deze beauty :smiling_face_with_three_hearts:

2 likes

Heel apart.

Ik weet niet zo goed wat ik van de grote secondewijzer met dat Emirates kannetje moet denken.

2 likes

Lelijk and mind the gap!

3 likes

Ik moest ook even kijken, Dat is de blauwe rand van de band die blend met de achtergrond. Of bedoel je dat niet?

2 likes

Yikes! Krijg er omega/swatch vibes bij.

1 like

Erg mooi ding! Echt even compleet wat anders. Het is wel echt een sporthorloge en dat straalt het ook uit. Net wat minder elegant dan z’n voorganger. Niet mijn stijl, maar wel tof. Dat blauw is ook een mooie toevoeging. :sunglasses:

Oh ja, Omega had nog geen tiffany/ Petronas kleurtje.

2 likes

Mooi maar voor mij te groot

1 like

Op zich wel een stoer ding. Maar veel te groot, met een kast van 45,5 en L2L van 52.4 mm(!). Dat vind ik echt belachelijk… Dat kun je om een gemiddelde pols gewoon niet dragen. Maar nog belachelijker vind ik de prijs van bijna 15K! :open_mouth: :roll_eyes:

8 likes

Nee, da’s niks

Ik vind dit wel ruig. Lekker om af en toe om te doen in de zomer of bij deskdiving :grin: subtiel is anders, maar ach wat boeit het?

Kleuren vind ik wel tof. Doet me denken aan Petronas Formule 1 team.

Horloge zelf wel wat groot en dik. Moet je kunnen hebben. Verder heb ik niks met zeilwedstrijden, Nieuw Zeeland of de Emiraten dus denk dat ik deze aan me voorbij laat gaan.

Wat vindt je er zelf van @GerardNijenbrinks ?

1 like

Ik wist niet dat een niet nader te noemen F1 team een nieuwe sponsor heeft.