Wat vinden jullie van de nieuwe Rolex GMT 116710 BLNR?

Ik ben in de markt voor de nieuwe (2013 gepresenteerd in Basel) Rolex GMT Master II 116710 BLNR met de blauw/zwarte keramische bezel.

Wat is jullie mening over dit horloge?

Plaatje van internet geplukt.

1 like

ik vind hem schitterend…

Fenomenaal!

Eerst kopen, dan complimentjes :wink:

Of jíj hem mooi vindt is toch het enige dat telt? Waarom vóór aankoop vragen? Als je er onzeker over bent gewoon niet doen en doorzoeken…

De mooiste Rolex sinds lang imo.

Schitterend ding, heb hem nog niet in het echt mogen bewonderen maar ben wel heel benieuwd hoe deze kleurstelling in real life is.

in het echt mooier dan op het plaatje…

Erg mooi. Ik heb een vorige serie GMT en zou dit ook kunnen waarderen.

Oké, tegengas… :wink:

Ik voel hem nog niet. Vind hem aardig, maar niet verpletterend. Iedere keer dat ik hem zie, bekruipt mij ook weer het idee, dat de combi blauw zwart niet zozeer een designkeuze is geweest, maar puur is ontstaan omdat mem andere kleurencombinaties nog niet voor elkaar krijgt.

Ik moet wel eerlijk zeggen, dat ik hem nog niet IRL heb gezien.

Heb hem irl gezien, was erg mooi! Het blauw ziet er anders uit dan op foto’s, maar zeker niet verkeerd.

Wel had ik erg het gevoel dat het blauw op de gmt wijzer een andere blauw was dan op de bezel, en dat stoorde mij wel… Weet niet of iemand anders dat ook heeft?

Beetje te ‘bling’ maar mooiste moderne Rolex wat mij betreft.

Doen :slight_smile:

ga passen!

zo gaaf… je moet um int echt even voelen en proefen!

Voor mij doet hij ook niet zo heel veel. Cyclops is voor mij sowieso een een groot minpunt maar ook de kleur doet me niet direct iets. Misschien dat hij in in het echt meevalt.

Ik vind deze kleurcombinatie wel mooi hoor!

Ik vind hem ook schitterend, heb nu een sub (nieuwste type) maar heb ook lang naar deze gekeken…
Mijn volgende wordt deze of een Explorer II met witte wijzerplaat.

Mij doet ie niks. De ln trouwens ook niet, te blinkt me te veel.

Ik zou graag willen dat Rolex een keer een beetje hetzelfde lef toont als Omega en er een horloge met oranje bezel uit knalt! Een sub met oranje bezel :~

Of beter nog, een GMT met oranje bezel en oranje GMT wijzer :~

Een submariner hoort gewoon zwart te zijn :slight_smile:

Jeffreyh1984 Schreef:

Ik zou graag willen dat Rolex een keer een beetje
hetzelfde lef toont als Omega en er een horloge
met oranje bezel uit knalt! Een sub met oranje
bezel :~

Of beter nog, een GMT met oranje bezel en oranje
GMT wijzer :~

Een submariner hoort gewoon zwart te zijn :slight_smile:

Goed idee! Een groene bezelinlay lijkt mij persoonlijk wel wat!

:wink:

Deze zou ik zeker aanschaffen! Ik heb een oud type GMT gehad met coke bezel, maar het nieuwere type GMT zit veel lekkerder dankzij de glidelock.

Gewoon een Rolex :wink: