Wat vinden jullie van de nieuwe Tag Heuer Connected

Ook Tag Huer heeft nu een smartwatch geïntroduceerd welke eur 1.350 gaat kosten.
Je kan voor 3 verschillende wijzerplaten kiezen.


Als je hem 2 jaar hebt kan je gebruik maken van een inruilprogramma van Tag Huer voor een “normale” Carrera horloge met bijbetaling van $1500.

wat vinden jullie van dit horloge?

Ik vind vooral de prijs voor een Tag erg meevallen.

Het enige dat je echt gaat missen is denk ik de ‘bling’ van de Tag Heuer wijzers en indices. Dat hadden ze bij de carrera’s altijd mooi voor elkaar en dat krijg je op een beeldscherm niet zo eenvoudig lijkt me.

Voor een smart watch een erg mooi design. Mijn inziens de eerste die een klassiek horloge met een smartwatch op een goed wijze integreert De Frederique constant horological smartwatch is mij hiervoor iets te beperkt. Een goede vondst is ook het inruilprogramma. Niet alleen kun je op een goede manier af van inmiddels verouderde techniek, ook word er zo dubbel verdient.

Hij heeft echter ook vele beperkingen. Zo heeft alleen volledige functionaliteit met Android en zijn er geen sensoren voor bijvoorbeeld het sporten. Je betaald in weze 1500 EUR voor een horloge met een Chinese binnenkant, een minder scherm en beperkte mogelijkheden tov concurrerende smartwatches. Daarbij is het ook een flinke jongen

Voor mij liever een " echt" horloge of een “echte” smarkwath. Het is mij teveel een concessieklok.

Moeilijk he Heuer spellen. Topic is al 2 keer langsgekomen.

Mooi design en voor een Heuer niet duur.
Voor een smartwatch is hij wel heel prijzig.
Je betaald dus meer voor de naam dan de functionaliteit.

Wat een grappige opmerking dat je dus meer betaalt voor de naam dan de functionaliteit. Datzelfde zou je ook kunnen zeggen over analoge Heuers. :slight_smile:

Ik denk dat dat bij ongeveer alle hoogaangeschreven merken zo is, bij de een wat meer dan de ander. Echter is deze verhouding kwaliteit/merk wel heel erg genegen naar het merk.

Mooi !

Ik ben er zeker van dat het foutje in de titel een schrijffout is…“he” is trouwens ook geen woord, als je commentaar geeft moet je vooral eerst zien dat je zelf zonder fout bent…Het zijn zulke opmerkingen die de boel hier de laatste tijd ferm verzieken. Niemand mag hier nog eens een woord verkeerd schrijven of iets vragen of melden dat al eens is besproken of binnen de kortste keren krijgt ie het deksel op de neus…Een beetje respect, en zeker als je hier nog maar een paar maand rondloopt!

1 like

Pas het dan gewoon even aan joh.

2 likes

Done !!

:grin:
Elf.

Diameter 46mm. :confused:

Mika

Ja dat had ik nog niet eens gezien. Flinke klok!

Knappe klok … echt een TAG Heuer qua uitzicht … willen zou ik wel, kopen doe ik echter niet (smartwachtes zijn IMO verouderd op het moment dat ze verschijnen) … dan maar even doorsparen voor een ‘echte’ TH Carrera :wink:

Ik ben er vandaag achter gekomen dat zij in Nederland exclusief door House of Pertijs in Breda verkocht gaan worden vanaf 27 nov. De eerste 20 die zij toegezegd hebben gekregen van Heuer zijn reeds verkocht en zij wachten op een bericht wanneer zij weer een nieuwe partij zullen krijgen. Dat wordt dan kopen in het buitenland.

renzie

Hier vind je wat video’s en reviews: Tag Heuer Connected Unboxing