De 42 mm SKX case vind ik een beetje lomp. Ik heb een originele SKX007 en die is vrij zwaar en een tikje te hoog. Wellicht zijn de verhoudingen bij het 38 mm model wat beter. Maar ik ga voor deze Pepsi zeker niet in de rij staan, al is het alleen al omdat ik het spul nooit drink
Dan had ik de Sea Urchin case een betere optie gevonden. Maar de 5KX kast past beter bij de reeds lopende campagne voor dit model bij Seiko. Deze Pepsi is keiharde marketing jongelui
Mijn zoon heeft 38mm model met zwarte plaat. Die is ook wat minder dik. Persoonlijk vind ik die verhoudingen een stuk beter. Heb zelf ook maar een bescheiden pols van 17cm.
Heb er al regelmatig wat artikelen over voorbij zien komen. Ik vind de 38 mm zeker een mooie verschijning. Heb zelf al een Addiesdive Pepsi met zilveren plaat, dus laat m even voorbij gaan
Dat is niet waar. Berichtgeving (op o.a. Fratello) was pas 12 augustus.
Ik heb gelezen dat het niet vaak voor komt dat een nieuw Seiko horloge zo snel voor de release al uitverkocht was. De animo is er blijkbaar dus gewoon.
Maanden is misschien een beetje overdreven. Maar hij is 4 augustus officieel aangekondigd door Seiko zelf. Zitten ze er bij Fratello niet echt bovenop.