Wat vinden jullie van de officiële Seiko Pepsi

De 42 mm SKX case vind ik een beetje lomp. Ik heb een originele SKX007 en die is vrij zwaar en een tikje te hoog. Wellicht zijn de verhoudingen bij het 38 mm model wat beter. Maar ik ga voor deze Pepsi zeker niet in de rij staan, al is het alleen al omdat ik het spul nooit drink :grin:

Dan had ik de Sea Urchin case een betere optie gevonden. Maar de 5KX kast past beter bij de reeds lopende campagne voor dit model bij Seiko. Deze Pepsi is keiharde marketing jongelui :wink:

1 like

Mijn zoon heeft 38mm model met zwarte plaat. Die is ook wat minder dik. Persoonlijk vind ik die verhoudingen een stuk beter. Heb zelf ook maar een bescheiden pols van 17cm.

1 like

Heb er al regelmatig wat artikelen over voorbij zien komen. Ik vind de 38 mm zeker een mooie verschijning. Heb zelf al een Addiesdive Pepsi met zilveren plaat, dus laat m even voorbij gaan

1 like

Die hebben de verkoopprijs al lekker omhoog gegooid

Dat valt nog wel mee in vergelijking met :sweat_smile:

Hij is nu daar €870,- :flushed:

Rolex heeft de GMT Master II niet tot Pepsi gedoopt hoor :joy:

Daarom is het ook een wannabee :wink:

Ik neem ze allebei voor mijn persoonlijke collectie. :wink:

9 likes

Congrats!

Straks een wristshot?

1 like

Gaaf ding !

Maar wat veroorzaakt die gigantische prijsstijging? Zoveel vraag naar?

Ze worden al maanden gehypt op allerlei mediakanalen. Opportunisme lijkt me het geval te zijn

1 like

De GMT 42mm voelt goed!

6 likes

8 likes

Dat is niet waar. Berichtgeving (op o.a. Fratello) was pas 12 augustus.

Ik heb gelezen dat het niet vaak voor komt dat een nieuw Seiko horloge zo snel voor de release al uitverkocht was. De animo is er blijkbaar dus gewoon.

1 like

Ik heb toen ik ervan hoorde direct contact gelegd met mijn lokale juwelier. Hij heeft het via zijn netwerk voor elkaar gekregen om ze in te kopen.

Hij moest verplicht beide inkopen (dat vond ik heel erg. :wink:)

3 likes

Maanden is misschien een beetje overdreven. Maar hij is 4 augustus officieel aangekondigd door Seiko zelf. Zitten ze er bij Fratello niet echt bovenop.

1 like

Jammer dat er ook echt PEPSI op staat

Casio Efidence heeft ook een leuke Nismo editie.

De ECB-S10NIS-7A voor een leuke 299. Ik denk dat de collabs in de rage is. :wink:
Nou zijn deze forse en drukke klokkjes niets voor mij.

Helaas kan ik nog geen fotootjes of linkjes koppelen :confused: