Wat vinden jullie van de nieuwe limited edition Seiko Pepsi SRPL99K1? Heeft een van jullie er al een weten te bemachtigen? Specs zijn niet indrukwekkend, maar slimme marketing en ik vind hem persoonlijk wel tof
Grappig maar wat zijn de spcs en de prijs ?
Ik heb deze release helemaal gemist, maar tof ding! Zou zoiets wel willen hebben
Er bestaat iets dat heet “GOOGLE” wel handig hoor.
Limited edition van maar liefst 7000 stuks. Naast de 38mm variant hebben ze ook een grotere GMT variant met zwarte plaat en rubberen band, maar deze retro 90’s stijl spreekt mij het meest aan. Hierbij zijn de rest van de spec te vinden:
Ik vind 'm wel cool.
Volgens mij is list prijs in Nederland €380,-
Topper Bedankt !
Hij is maand geleden inderdaad al aangekondigd en zou deze maand uitgeleverd worden, heeft iemand hem al in het wild gespot?
Grappig, en niet eens extreem duur.
Dank voor het delen!
Mwah… niet zo mijn ding maar verder wel leuk gedaan!
Ik vind hem ergens wel grappig, maar ik vind een Pepsi met rood-blauwe bezel en een zwarte wijzerplaat wel een “echte” Pepsi. Want die zwarte wijzerplaat staat toch voor de cola die erin zit?
Daarnaast heeft Seiko Pepsi vaak 1/4 rood en 3/4 blauw, daar waar de meeste merken kiezen voor half rood half blauw.
Heb zelf onlangs een Invicta Pepsi gehaald (ja nu hij eenmaal binnen is vind ik het zelf ook wel heel erg Rolex knock-off en durf ik hem niet te vaak te dragen) en het heeft toch wel een stoere uitstraling.
Ja, leuk hebbeding.
Had ze al langs horen komen, in een horlogepodcast.
En er is ook een GMT.
Leuk model idd! Deze spreekt mij meer aan.
Heb begrepen dat er in Nederland niet veel zijn, mondjesmaat uitgeleverd.
Ik vind het wel een cool model, leuke stunt met een knipoog. De hype lijkt goed aangeslagen in ieder geval: vooralsnog overal stijf uitverkocht?
Lokale juwelier heeft hem niet en online ook nergens te vinden. Lijkt erop dat ze in Nederland nog niet uitgeleverd zijn.
Eindelijk een Echte Pepsi in plaats van zo een Rolex wannabe!
Precies. Hier staat tenminste echt Pepsi op.