Wat vinden jullie van de Poljot (Navitimer) Blue Angels Chronograph

Eén van mijn eerste aanwinsten op dit forum. Kosten toen denk ik rond de 150 euro. Prijzen zijn wel even anders nu. Helaas kreeg ik snel de flipperitus…Nooit weg moeten doen…Maar ja als ik alles nog had zat ik nu niet met een Tudor om de pols denk ik.
poljot

6 likes

40mm breed en 16mm dik. Wat een klont

2 likes

Ik ben een happy camper, grappig dat we via MP via een omweg toch op het Horlogeforum terecht zijn gekomen, door liefhebbers, voor liefhebbers.

Dit geeft toch extra vertrouwen voor een transactie, zonder het horloge in real life gezien te hebben en vooruit geld over te maken.

Dus toch weer bedankt Horlogeforum! :wink:

1 like

Prachtig horloge. Hij was mij te klein, maar erg mooi!

Ik heb al jaren dezelfde maar zoek iemand die hem kan servicen, loopt achter en valt snel stil,liefst in België

Ik heb er al jaren een soortgelijke Poljot Albatros, leuk horloge

1 like

Naast een bak aan Sovjet horloges, en veel 3133’s, heb ik een Poljot Blue Angels homage
image

4 likes

Deze is ook bijzonder fraai! Is die nog te verkrijgen?

1 like

Ik heb ‘m ook gehad, ging stuk, is gerepareerd via Poljot24 en liep weer als een zonnetje. Kosten waren iets van €60. Had ‘m eigenlijk moeten houden, maar dat geldt voor meer horloges :wink:

Gr. Marc

Het is zoals vissen, vangen en later terugzetten, om diezelfde ‘vis’ weer te vangen tzt. :wink:

Die heb ik ook :grin:

2 likes

Ik bezie ze als een tijdloos model :sunglasses:

In N.L. Vouwfietser, of Inca. :innocent:

1 like

Het leuke is,dat het geen hommage of replica betreft.

leuke modellen met een mooie geschiedenis kennelijk. Maar ik haak af bij alles wat Russisch is maar laat je daardoor niet weerhouden.

1 like

Inca weet ik niet, twijfel of Vouwfietser 3133 doet. Je kan hem ook naar Poljot24 sturen met verzoek tot service.

Is die slide rule nog altijd vast bij deze? Heb hier ook al vaak naar gekeken maar het feit dat die slide rule vast is is voor mij altijd de dealbreaker geweest.

Same here! Veel plezier ermee!

Ik heb er eentje op het oog. Wat vinden jullie van dit exemplaar? Wat vinden jullie dat ze tegenwoordig mogen kosten?



Dit is nieuw prijs met garantie. Goede leverantier, die ook service en onderhoud kan leveren, maar dan niet de goedkoopste.
Dus een mooie gebruikte? Hoe oud? Al direct een onderhouds beurtje nodig?
Zo niet, dan 250 a 350 euro?

2 likes