Wat vinden jullie van de Poljot (Navitimer) Blue Angels Chronograph

Wat vinden jullie ervaring met de Poljot (Navitimer) Blue Angels Chronograph

Is het kwalitatief een mooi en en degelijk afgewerkt horloge, is het uurwerk (7733) van Poljot betrouwbaar genoeg om zijn werk vele jaren te verrrichten?

Vind het een mooie uitvoering, ook de historie is een leuke, dat ze vroeger de onderdelen en de rechten op het produceren hebben overgenomen toendertijd toen de zwitserse horlogemerken in zwaar weer verkeerden, althans dat is de strekking die ik ervan heb begrepen mbt tot deze uitvoering

reacties zijn welkom :slightly_smiling_face:

2 likes

Plaatje?

Als het het horloge is dat ik denk dat het is, dan doen!

Mooi en super leuk horloge.
Het uurwerk is zo degelijk als maar kan zijn.

Ik neem aan, dat er nog geen plaatje zonder copyright is om hier te gebruiken, tenzij een forumlid al zo’n horloge gepost heeft.

Deze neem ik aan, zoals in je andere topic?

https://www.poljot24.de/en/poljot-blue-angels-blue.html

Link even gekopieerd van @Kendo

1 like

Waarom wil je een Breitling met een ander logo?

Ik gok dat het om de prijs te doen is :wink:

2 likes

Gewoon door sparen dus

Je kan wel linken;

Prima horloge! Wel veel geld als je hem nieuw bij poljot24 koopt, aan de andere kant je betaalt de hoofdprijs maar hun service is super.
De 3133 is een Lada, een Sovjet aanpassing van de Westers ontwerp om het nog degelijkee te maken, ik heb er veel en wr gaat eigenlijk nooit wat mis, gangreserve van vaak meer dan 50 uur.
@mbovenka heeft een Blue Angels

5 likes

Ziet er best goed uit!

Ik zou er niet voor vallen…

Leuk horloge. Vraag me wel af waarom een Russisch merk een tribute maakt voor het vliegdemonstratieteam van de United States Navy.:thinking:

2 likes

Ik heb prima ervaringen met het uurwerk (Poljot 3133), het is geen Zwitserse chonograaf, maar het voelt allemaal iets beter aan dan de ST19 in de Seagull 1963 bijvoorbeeld. Als je voor dit uurwerk gaat, zou ik zelf eerder een Strela kiezen, een origineel ontwerp met échte historie.


Excuses voor de kwaliteit, deze foto is inmiddels bijna 10 jaar geleden genomen :slight_smile:

De prijzen hiervoor zijn wel flink gestegen. Ik heb deze in 2010 via het forum overgenomen (en helaas ook weer verkocht) voor € 150 :sunglasses:

2 likes

Jazeker! Dit is een echt militaire variant. Uit 1988. Doet het nog prima. Net zoals al mijn 3133 Poljots. Poljot24 is inderdaad een wat duurder adres maar met prima service.

Hij is trouwens eigenlijk afgeleid van de 7734. De datum versie van Valjoux.

1 like

In mijn Junkers zit het uurwerk ook, zoals gezegd, goede gangreserve en degelijk.


Ken je onderstaande site? Leuk om te lezen. Met name ‘history’ gedeelte.

http://polmax3133.com/

Ik heb de Breitling Navitimer maar dan nog trekt dit horloge mij vaak de aandacht en zou ik hem ook daadwerkelijk kunnen kopen om zijn looks en het feit dat het een Rus is (is gaaf) .
Ik zou hem nooit zien als een Navitimer, maar altijd als een gave Rus.

1 van de mooiste Russen die je kopen kan.

1 like

Ja inderdaad deze :grinning:

Precies, als een gave Rus en 1tje die een mooie geschiedenis heeft en degelijk in elkaar zit en in balans is :sunglasses:

Yep:

4 likes

Incoming voor Genesis :wink:

6 likes