Wat vinden jullie van deze Breitling?

Het gaat niet om de tevredenheid van het forum, het gaat om wat jij wilt. Wil je de Breitling omdat je ongeduldig bent? Dan zeg ik gewoon wachten!

3 likes

Ik vind deze breitling veel sportiever dan de dj. Lijkt meer sporty. Zou wachten.

1 like

… kun je nog minstens 2 er bij uitzoeken…:thinking:

1 like

Nee niet gepast enkel loeren naar plaatjes

1 like

Als ik zou moeten kiezen en omdat je het vraagt: DJ, want vind de B gewoon niet mooi.

1 like

Me too…ik kan gelijk 6 maanden verhuizen naar de logeerkamer…:joy: ze is nu aan het sparen voor haar Rolex Po 31 mm. Dus madam gaat voor.:+1:

1 like

Dus vind je de DJ eigenlijk te duur voor het horloge??? Zit er een kleine bittere smaak aan de prijs???
Dan deze echt niet doen, prachtig horloge maar je moet het geld eraan wel uit willen geven.

Wat ik zou doen.?

Beide.

Vind de Breitling wel een hip ding, leuk voor erbij maar absoluut niet als pronkstuk…
Gewoon lekker anders.

Als je DJ niet kopen gaat en een snelle vervanger zoekt dan had ik zelf niet deze Breitling uitgekozen.
Echt zo teveel buiten de boot, daar ga je als pronkstuk niet lang gelukkig mee zijn.

Breitling heeft een aantal mooie modellen, deze hoort daar naar mijn mening niet bij.
Je geeft aan dat het niet om de centjes gaat, maar als de aanschaf van de DJ versneld kan worden door deze Breitling niet aan te schaffen dan zou ik deze overslaan.

2 likes

Het leven is hard voor een welwillende horlogeverzamelaar…:joy::+1::wink:

1 like

Ik begrijp de optie Breitling niet … die vind ik een stuk onrustiger / minder stijlvol dat de DJ.
Gewoon geduld hebben, stiekem heb je al gekozen voor de DJ.

2 likes

Als het jou niet uitmaakt, dan zou ik voor de DJ gaan. Deze breitling vind ik zelf niet mooi. Ietwat te druk,in mijn ogen. Zelf wel in het bezit een Superocean heritage 46mm.

1 like

Zou ook wachten op de Rolex. Vind deze Breitling niet zo.

1 like

De Galectic41 vind ik persoonlijk top. Die zou ik dan wel eens willen hebben :star_struck:

4 likes

:joy::+1: nu de vrouw tzt aan de Rolex. Mot niet gekker worden…:wink:

1 like

Kan je beter voor deze gaan als je snel eentje wil.

2 likes

Niet om je smaak af te zeiken, maar persoonlijk vind ik het ook 1/3e van het design van de DJ :sweat_smile::zipper_mouth_face:

Ik zou wachten op de DJ. Je hebt om een reden gewacht op een belletje van de AD voor een DJ.
Grote kans dat het je een nog meer voldaan gevoel geeft wanneer je dan uiteindelijk de DJ hebt.
Wanneer je meer geduld moet hebben krijg je er ook meer zin in (over het algemeen :sweat_smile: ).

Tevens een redelijke uitgave voor een (tijdelijke) vervanger wanneer je de DJ mogelijk alsnog wilt kopen :grimacing:

Verder gewoon kopen wat goed voelt en je eigen mening leidend houden. En kopen wat jou gelukkig maakt :wink:

Succes met je besluit! Ik ben benieuwd wat het gaat worden!

1 like

Het loopt echt uit de hand met die dames, waarom blijven ze niet gewoon aan de kwartsjes. Als ze ons niet hadden gehad hadden ze ook niet beter geweten…:joy::wink: (nee hoor, grapje :smiley:)

1 like

Ik vind die Breitling niet mooi en de DJ het geld niet waard.

3 likes

:scream: … mijn roze plaat toch wel ?! :cry:

1 like

:joy:

2 likes