Wat vinden jullie van deze Breitling?

Hallo horloge liefhebbers,

Na te lang hebben moeten wachten op een bestelling/belletje van een Rolex AD voor een DJ 36 ben ik langzaam verder aan het kijken.

Normaal gesproken ben ik niet zo een fan van het merk. (te groot te druk etc)

Maar mijn oog is gevallen op een Breitling Galactic 36MM op een leder/rubberen band.

De kleine seconde wijzer en redelijk clean design is me wel bevallen.

De prijs is ook nog eens 1/3e van een Rolex :slight_smile:

Maar ik ben ook benieuwd naar wat jullie hiervan vinden?

Ik plaats een link naar een advertentie/video voor illustratie. (weet niet of dit mag) :relaxed:


4 likes

Doorsparen voor de DJ!

6 likes

Ga voor de DJ, please

4 likes

Gaat niet om de centjes. Wachtlijst, geen voorraad, geen idee wat of en wanneer het binnenkomt :slight_smile:

1 like

Stel je voor. Ze liggen alle twee in een velvet tray voor je en je krijgt de vraag: “pick one”.
Wat kies je?

Daar zou ik geduldig op wachten.

5 likes

Mijn advies is gaan voor wat je wilt. dan krijg je achteraf ook geen spijt.

3 likes

Hmm goeie vraag…

1 like

Never settle for less…

Want zeg eerlijk, je wil die DJ maar bent gewoon ongeduldig.

Daarnaast is in mijn ogen die Breitling niet mooi en gaat afschrijven in tegenstelling tot die DJ.

Hang in there!

6 likes

DJ moet haalbaar zijn.

Ik vind de rechthoek op de dial ronduit lelijk.
Hoe hij de indices afsnijdt vind ik echt niet mooi.

Twee onvergelijkbare horloges. Deze is bovendien gelijk de helft van zijn “waarde” kwijt.

6 likes

Op dit forum wint een Breitling het nooit van een Rolex dus ga voor de Rolex en het forum is tevreden. Oh ja, en je krijgt dan ook heel veel likes :grin::+1:

30 likes

Is de dj nu ook al zo slecht verkrijgbaar dan? … zou als ik jou was op de dj wachten … die wil je per slot van rekening en dat gaat die Breitling niet veranderen

3 likes

Klopt maar Breitling kan mij ook super bekoren.

4 likes

Juistem, de Navitimer o.a. :heart_eyes:

4 likes

Die DJ is mooIer. Maar uiteindelijk moet je zelf kiezen wat jij wil.

1 like

De essentie van onze hobby!

Of nee wacht…

3 likes

Niks mis mee :smiley::+1:

9 likes

Substituut aankopen helpen niet om jouw Rolex DJ wens te vervangen; zelfs niet om te onderdrukken op de wat langere termijn. Je zult de Rolex blijven begeren… :thinking:

Wachten dus en gaan voor de Rolex is de enige weg, tenminste als dat is wat je echt oorspronkelijk wilt. Ik zou RamĂłn @Crownguard inschakelen; dan komt het zeker goed. :+1::wink:

3 likes

Eens! :+1::sunglasses:

1 like

Ik vind de Breitling Galectic top… maar 36mm voor een Breitling :thinking:, heb je hem al eens gepast? het is geen DJ hè.

3 likes

De Navitimer is een prachtig horloge, maar wordt door TS niet genoemd, dus lijkt mij voor hem niet aan de orde. :wink: Ik zou er zelf wel een willen hebben, maar mijn horlogepotje is helaas leeg… en daarnaast vermoordt Mevrouw Klokkengek mij- zonder enge twijfel- als ik de komende maanden nog één horloge durf aan te schaffen… :grimacing:

6 likes