Hallo allen, ik ken er te weinig van en ben er al ooit eens ingetuind met een IWC portuguese vandaar deze keer maar eerst eens jullie mening vragen.
Lijkt deze ligit? Doos en papieren en COSC certificaat zijn erbij maar wat zegt dat nog tegenwoordig. Mij lijkt de L achter de T van breitling op de plaat nogal raar. Graag jullie Mening?
Is de grote secondenwijzer aan het lopen of staat hij stil?
die staat stil denk ik. Je hebt het over de uitlijning?
Ik twijfel daar ook aan, hoewel je bij vergroting kunt zien dat de foto niet recht van voren genomen is.
Verder naag ik naar OK, maar de foto is eigenlijk te slecht - en het deksel is belangrijk, zie je vaak snel aan of het “legit” is.
Ik zie op basis van de foto’s niets heel geks. Al ken ik het referentienummer niet en vind ik het moeilijk om op basis van de foto’s een conclusie te trekken. Heb je vergelijkingsmateriaal?
als je bedoelt of ik een rechte avneger heb om ernaast te leggen niet nee. Ik heb vergeleken op Chrono24 en merk meteen ook niet iets geks op maar zoals ik zei ik ben helemaal geen kenner!
Deze Bv
Of foto’s van het zelfde model/type om mee te. Vergelijken. Is het een particuliere verkoper?
yep idd een particulier verkoper, bij een handelaar zou ik niet echt redenen hebben om te twijfelen. Betaling via paypal is wel mogelijk, dan heb ik toch wel enige zekerheid
Ik heb deze ook gehad, zie aan de hand van foto’s geen afwijking maar dat is geen garantie. Is niet in superfrisse staat. Probeer gewoon wat foto’s van het web te vergelijken met de aangeboden Avenger. Bijvoorbeeld (links van het www op basis van referentienummer)
Via onderstaande link kun je het referentienummer checken. Komt het nummer overeen met het materiaal van de behuizing, de kleur van de wijzerplaat etc.
http://www.donindiano.net/watches/breitling/reference_numbers
E13360 klopt met titanium, avenger crhrono maar daar ben je weinig mee toch. Serienummer kan blijkbaar enkel door breitling gecheckt worden
grote wijzer met rood accent werkt alleen als je de chronograaf gebruikt
is niet mooi uitgelijnd trouwens
is dit niet wat:
http://www.wwwatches.nl/horloges/breitling/breitling-avenger-m1/
en gewoon garantie
Staat het horloge ook op chrono24 te koop bij een handelaar? Kan je het principe buy the seller veel beter toepassen. Of wellicht een grijze handelaar?
die van william wien is een quarts
neen, hij komt niet van bij chrono24!
Ik bedoelde eigenlijk: staan er geen andere vergelijkbare horloges te koop op chrono 24 bij een handelaar met een goede reputatie?
Is wel een hele speciale hoor. Chrono Avenger M1 is een chronograaf met magnetische pushers. Kan ook onder water gebruikt worden.
Tijdens de vaat bijvoorbeeld
Ik bedoel die Quartz van bij WW
Ik heb nog een mooie voor je liggen! gegarandeerd origineel