Tja. Net even tikketlje anders dan een directe kopie uit de kloonfabriek. Misschien verkoopt het gewoon te lekker om anders te willen, maar mogelijk is het zeker. (apollon, military)
gr, HJR
Tja. Net even tikketlje anders dan een directe kopie uit de kloonfabriek. Misschien verkoopt het gewoon te lekker om anders te willen, maar mogelijk is het zeker. (apollon, military)
gr, HJR
Dit viel mij ook direct op. Dat moet je niet willen. Verder vallen de kosten me alles mee voor titanium, Soprod, keramische lunetteā¦
Leuke klok, vooral om het titanium,jammer van de blauwe opdruk op de wijzerplaat.
helemaal mee eens
ouchā¦
Maar wel een topklok!
Inderdaad weer eens wat anders dan de āstandaardā Steinhart hommage en een goede prijsstelling.
Ik kan dat blauw wel waarderen. Misschien was het leuker geweest als āTitaniumā in een blauwe letter op de zwarte achtergrond was gezet (zou ik eens kunnen proberen op mijn LG smartwatch).
Hij is goed afleesbaar, en ook het doorzichtvenster is voor mij een prƩ. Idealiter zou hij in 44 of 45 mm mogen zijn.
Ik vind het een kanshebber voor mijn collectie.
Ook daarbij laten ze zich kennelijk inspireren door Rolex
Groet,
Tecco
Denk dat ik hem bestelā¦Vindt hem prachtig
āSwiss made by Steinhartā. wat maken ze zelf??
Ze zetten ze toch alleen maar in elkaar van ingekochte onderdelen? Erg Premium⦠andere wijzers erop en je hebt weer een nieuw model.
Goed ideeā¦neem ik hem in december wel over
Dat geldt natuurlijk voor een hele riedel merken
Niks mis mee gezien de prijs, maar het is inderdaad een amalgaam van stijlkenmerken van andere horloges die ze gebruiken, en daardoor heeft deze niet echt een eigen āgezichtā, goed gejat, mijn 2 centenā¦
Primaš
Als ik hem bestel krijg ik in december weer een reep chocolade van Gunther
Die mag jij dan opeten, no hard feelings
LOL
Prima horloge voor de prijs, maar ik zou hem overslaan.
Eigenlijk vind ik hem best mooi en modern, op de bezelrand na. Is in mijn ogen net iets teveel een knipoog naar Rolex. Als dat wat origineler was geweest. Denk aan bijv een Citizen NY0040 bezel.
Tja, die caseback en dat goudkleur op het uurwerk past er mijns inziens niet echt bij, maar zit gelukkig aan de achterzijde