Wat vinden jullie van deze Tag Heuer?

Net de keuze gemaakt om er 1 te verkopen, maar toch kruipt het bloed waar het niet gaan kan. Wat vinden jullie van deze speciale boutique edition?

2 likes

De enige recente Carrera die echt klopt!!!
Helemaal top! Ga je geen spijt van krijgen.

Heel knap horloge. Grijze sunburst dial en rode accenten, passen hem goed.

1 like

De mooiste nieuwe Carrera die te koop is.
Alleen vind ik hem wat klein, ik dacht 39mm ?
Geniet ervan.
Harold

Hij is 41mm. Dat is voor mij ook wel het minimum.

Ik vind dit een hele mooie .

Nou, dan toch maar een tegengeluid. Het horloge kan mij niet bekoren.

Dank je voor het evenwicht in de discussie @marijn :smiley:…

Laat ik de balans weer naar de andere kant doorslaan… 'k vind en ronduit schitterend…

1 like

Mijn beste,

Ik vind het een wonderschone TagHeuer!!
Heldere wijzerplaat, prachtige indexen, functionele afleesbaarheid en een fraaie kast met karaktervolle drukkers.
Ook het datumvenster vind ik goed geplaatst.
En dit alles in mooie verhoudingen!!

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Prachtig! Schitterende kleurstelling, mooi in balans.

Geweldig mooi horloge!

Prachtig horloge en eindelijk weer een echte Carrera uitstraling
wel behoorlijk overpriced door de “limited” uitvoering
Dit zou voor mij wel de nr.1 hedendaagse Heuer zijn

:crown: Prachtige strakke klok

Ik vind hem niet te pruimen… Het plaatje klopt voor mijn gevoel niet. Er zijn mooiere Tag Heuers

Fantastisch horloge :heart_eyes: Wel vind ik het (gebrek aan) contrast van de rode secondenwijzer een beetje vreemd effect geven. Als er bijvoorbeeld was gekozen voor een witte secondenwijzer met een rood puntje, was er meer balans in het totaalbeeld geweest. Het is slechts een detail, maar daarin zit vaak wel het (subtiele) verschil :wink:

Erg mooi horloge, ik heb ook een lichte voorkeur voor 2subdial (bi-compax?) chrono’s.
kweenie wat deze kost maar kleurstelling en formaat maakt hem ook voor mij eentje die op de wishlist kan:-)

Ik vind hem ook mooi. Mooie rode details, die ook terugkomen in de band. Geen Tag vermelding op de plaat.
Het enige wat ik niet zo mooi vind aan deze serie is de kastvorm van opzij gezien.

Nice :blush:

Ik vind het een heel mooie klok, ook qua kleurstelling erg geslaagd.

+1