De endlinks sluiten sowieso niet mooi aan en vandaar toch meer gaan twijfelen om een bod te doen. Glaasje is gekrast, maar niet mijn grootste probleem. Is dit grote kans op franken of kan ik gerust een bod doen?
De aanbieder is zo te zien betrouwbaar. De foto’s zijn redelijk. Volgens mij is ie hier en daar redelijk gehavend. Onderhoudshistorie niet bekend.
Maar voor dat bedrag kun je ook niet al te veel verwachten EN het kost je geen bult.
Zou zoiets gewoon lekker in NL of BE kopen, ben je niet heel veel duurder uit, is alleen ff zoeken tot je de juiste versie vindt.
Grootste voordeel is dat je 'm dan kunt passen (hij is klein, draagt nog kleiner).
Het is ook voor een vrouwenpols dus de maat is wel oke denk ik. In NL of BE ben ik ze nog niet veel tegengekomen richting deze prijs. De verwachtingen zijn uiteraard ook wel realistisch voor deze prijs. Het is alleen, dat het leek of de end links net niet pasten (of misschien is dit een leeftijd dingetje?).
Op eBay kunnen de prijzen in de laatste paar seconden meerdere keren over de kop gaan, dus bedenk even goed wat je er maximaal aan uit wilt geven en stel dat in.
Bedankt voor de tips. Snipen is ook mijn tactiek. En niet te graag willen natuurlijk. Ik ga gewoon kijken of die voor net iets meer te krijgen is en anders wachten op een volgende kans.
Ik heb zelf wel eens naar de herenversie gekeken omdat ik het ontwerp mooi vind. Bij nader inzien toch maar niet gedaan omdat ik te vaak zag dat de endlinks kieren als een gek en ik daardoor ook de exemplaren waar ze op de foto goed leken te zitten niet meer vertrouwde. Met zo’n dramatisch afwerkingsniveau betaal je eigenlijk puur voor de naam, niet voor de kwaliteit en daar ben ik niet zo van. Misschien komt er ooit nog wel één maar dan wil ik hem eerst in levenden lijve kunnen zien en voelen.